Gutsen slijpen omgeving Leersum

Tim82

Nieuw lid
25 feb 2016
9
2
Beste forumleden,

Ik ben op zoek naar iemand in de omgeving Leersum die me kan helpen mijn houtsnij gutsen te slijpen.
Ik heb een aantal kleine Kirschen gutsen via Marktplaats gekocht en heb geprobeerd ze handmatig te wetten en polijsten, maar ook na verschillende youtube video's is het niet gelukt om ze zo scherp te krijgen als ik zou willen. Het lijkt ook wel of ze aan de binnenzijde iets aflopen.

Vriendelijke groet,

Tim

Bijlagen

• IMG_1321.JPG
    IMG_1321.JPG
    73,1 KB · Weergaven: 33
  • IMG_1320.JPG
    IMG_1320.JPG
    80,8 KB · Weergaven: 33
  • Leuk
Waarderingen: wijk0983

wijk0983

Post veel
22 sep 2013
2.323
465
Etten-Leur
Beste forumleden,

Ik ben op zoek naar iemand in de omgeving Leersum die me kan helpen mijn houtsnij gutsen te slijpen.
Ik heb een aantal kleine Kirschen gutsen via Marktplaats gekocht en heb geprobeerd ze handmatig te wetten en polijsten, maar ook na verschillende youtube video's is het niet gelukt om ze zo scherp te krijgen als ik zou willen. Het lijkt ook wel of ze aan de binnenzijde iets aflopen.

Vriendelijke groet,

Tim
Houterij De Specht in Zetten (Jan van Harskamp) kan het zeker en vast.

ornament

Oud hout
29 nov 2011
2.589
613
Aan de buitenkant slijp je een vouw. Je bedoelt dat je ook een kleine vouw aan de binnenkant hebt?

ornament

Oud hout
29 nov 2011
2.589
613
Je kunt een houtsnijguts slijpen met of zonder een vouw aan de binnenkant. Dus dat is alvast geen probleem. En ook niet de reden dat je ze niet zo scherp krijgt als je zou wensen.

Bolle vouwen zijn steeds te vermijden en microvouwen ook.

groeten

Ornament

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.