Gratis Triton bovenfrees (defect, maar bekend wat het probleem is)

Status
Niet open voor verdere reacties.

koekjes op pad

Actieve deelnemer
Triton bovenfrees (1400 W MOF001).
Probleem bij deze bovenfrees is een wisselend toerental, waarschijnlijk veroorzaakt door een kapotte regelaar.
Deze is waarschijnlijk redelijk makkelijk te vervangen (dit is het onderdeel wat je nodig hebt: Tool Spares Online. SPEED CONTROLER). Onderdeel moet uit Engeland komen, en ik schrok er toch voor terug.
Als iemand anders het wil proberen, mag hij de router gratis ophalen in Bennekom.
 

Bijlagen

  • triton.jpeg
    triton.jpeg
    72,3 KB · Weergaven: 16

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.059
2.585
Je kan die regelaar er toch gewoon tussen uit knippen? Ik heb zo'n snelheidsregeling nog nooit gemist.
 

Sebascbas

Nieuw lid
5 jan 2020
15
4
Mochten de vorige twee snelle reageerders onverhoopt toch niet kunnen, ben ik ook wel geïnteresseerd:). Woon vlakbij
 

close

Actieve deelnemer
2 okt 2014
102
15
Sorry voor de anderen... maar ik was er als eerste bij (via PM) en hoop hem in het weekend op te halen. Met behulp van deze kan ik hopelijk mijn Triton weer aan de praat krijgen. :)
 

Speculaasbrok

Actieve deelnemer
19 dec 2018
125
23
Harkstede
Misschien moeten we de wijze van reageren weer eens bijstellen. Zonde van de tijd die in zinloze reacties gestoken wordt als we elkaar niet even publiekelijk laten weten interesse te hebben.
Desondanks top dat hij naar iemand gaat die er blij mee is!
 
  • Leuk
Waarderingen: mink

koekjes op pad

Actieve deelnemer
Misschien moeten we de wijze van reageren weer eens bijstellen. Zonde van de tijd die in zinloze reacties gestoken wordt als we elkaar niet even publiekelijk laten weten interesse te hebben.
Desondanks top dat hij naar iemand gaat die er blij mee is!
Sorry, ik was even niet in de buurt van mijn computer, en kon zodoende niet direct reageren.... Het topic kan gesloten worden, de bovenfrees wordt binnenkort opgehaald.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.