Gratis onderdelen driewielerlintzaag Huvema 360BS

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.683
1.015
70
Veldhoven
Beste mensen.
Tot voor kort had ik een kloon van de Huvema 360BS (Die onder vele merknamen verkocht is) Zie foto.
Ik bleek nog wat onderdelen te hebben liggen. Twee rubberbanden voor op de wielen (nieuw in verpakking), een (gebruikt) inlegplaatje en nog wat materiaal om de zaaggeleidingstiften van te maken.
Ophalen in Veldhoven of verzenden tegen vergoeding portokosten (brievenbuspakketje)
Weg gooien is zonde.Hu 360BS.jpgHu 360BSparts.jpg

• Leuk
Waarderingen: jelmer

Jacob 1708

Nieuw lid
26 mei 2018
1
0
Hoi Jan,
Ik heb wel interesse.
Als je mij een bericht kan sturen, hoe je dat wilt regelen.
Want ik ben niet zo handig met berichten op fora.

Groet Jacob

Thae

Nieuw lid
8 feb 2015
3
1
Hallo Jan , op zoek naar zulke banden voor een kloon van deze machine kwam ik jou bericht tegen. Ik zal wel te laat zijn . Maar weet jij waar ze verkocht worden . En heb je misschien een handleiding van jou machine
Gr Theo de Vries Grou

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.683
1.015
70
Veldhoven
Hallo Jan , op zoek naar zulke banden voor een kloon van deze machine kwam ik jou bericht tegen. Ik zal wel te laat zijn . Maar weet jij waar ze verkocht worden . En heb je misschien een handleiding van jou machine
Gr Theo de Vries Grou
Dag Theo, ik heb je een pb gestuurd.

Thae

Nieuw lid
8 feb 2015
3
1
goedemorgen Jan , bedankt voor de info .. Ik ga ermee aan de slag en bedankt voor de handleiding . op mijn zaag staat geen merk maar ik denk dat het een Ferm is. Ik opende vanmorgen marktplaats op zoek naar lintzagen , en de eerste treffer was een band op maat en dan ook nog vlak bij mij in de buurt . Toeval ? of de magie van Google :)

• Haha
Waarderingen: Jan van den Broek

Frank162

Nieuw lid
6 aug 2024
2
0
Amsterdam
Heren, goedendag. Ik heb vandaag eveneens een HU 360BS op de kop kunnen tikken. Kunt u mij helpen aan een kopie van de handleiding ? En kunt u me zeggen waar ik een zaaglint (zaagband) kan vinden ?
Bij voorbaat dank voor de hulp,
Frank van Vliet

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.683
1.015
70
Veldhoven
Zaaglinten bij HBM. Ik dacht omtrek 1780 mm of 1790 mm
Manual in bijlage hieronder.
Groeten van Jan

Bijlagen

• Lintzaag Shopmaster Huvema manual.pdf
    1,3 MB · Weergaven: 16

Weststeijn

Nieuw lid
24 sep 2024
1
0
Waddinxveen
ook ik heb een HU360 bs, onder de merknaam trutool. de rubbers van de drie wielen zijn verdroogd en ik zoek nieuwe. weet iemand waar ik die kan krijgen?

mvg Tokunbo Weststeijn

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.683
1.015
70
Veldhoven
ook ik heb een HU360 bs, onder de merknaam trutool. de rubbers van de drie wielen zijn verdroogd en ik zoek nieuwe. weet iemand waar ik die kan krijgen?

mvg Tokunbo Weststeijn
Benader Thieu van Dijk.
thieu.van.dijk@huvema.nl
Die beheert alle reservedelen van vroeger.
Alleen weet ik niet of hij er nog werkt.
EDIT: Hij heeft indertijd al die oude onderdelen opgekocht van Huvema. En heeft dat in een hoek van het grote magazijn liggen. Ik ben meermalen uit de brand geholpen door hem.

Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.