Gratis af te halen: grote hoeveelheid woodworking tijdschriften

RedWoodWorking

Actieve deelnemer
5 okt 2017
158
29
Boxtel, NL
Hallo allemaal,

Ik heb jaren geleden een enorme collectie van tijdschriften via het forum bemachtigd en hoewel ik er initieel veel in gebladerd heb, merk ik de laatste tijd dat ik voornamelijk internet gebruik voor inspiratie en eigen ervaring voor ontwerpen. Dit in combinatie met een aankomende verhuizing (de vriendin heeft ook invloed ;)) maakt dat ik gehele collectie graag een nieuwe leven wil geven.

Oftewel: heeft iemand interesse in een flinke verzameling (+- 200) gratis magazines van 'Good Woodworking' en 'The Woodworker'?

Ze zijn af te halen in Boxtel; laat maar even weten via het forum als je interesse hebt, dan stuur ik via een privé-bericht mijn adres! 👍

Met vriendelijke groeten,
Rudy (RedWoodWorking)

Woodworking_Magazines.JPG

• Leuk
Waarderingen: Fedde

RedWoodWorking

Actieve deelnemer
5 okt 2017
158
29
Boxtel, NL
Update: de tijdschriften zijn voor nu naar Jan gegaan die ze de komende tijd gaat lezen. We hebben afgesproken dat als Jan klaar is dat hij dat (via dit topic of een nieuwe) kenbaar maakt, zodat het volgende forum-lid er weer plezier van kan hebben. (y)

• Leuk
Waarderingen: Wim Kluck en Henk H

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.690
1.042
70
Veldhoven
Update: de tijdschriften zijn voor nu naar Jan gegaan die ze de komende tijd gaat lezen. We hebben afgesproken dat als Jan klaar is dat hij dat (via dit topic of een nieuwe) kenbaar maakt, zodat het volgende forum-lid er weer plezier van kan hebben. (y)
Rudy, nogmaals bedankt!!!
Eventuele liefhebbers mogen natuurlijk al contact met me opnemen! En t.z.t. zal ik een nieuw topic starten.
Daar mogen jullie me aan houden!

• Leuk
Waarderingen: JonasLa

GerardusR

Actieve deelnemer
28 jan 2021
152
39
40
Terneuzen
Rudy, nogmaals bedankt!!!
Eventuele liefhebbers mogen natuurlijk al contact met me opnemen! En t.z.t. zal ik een nieuw topic starten.
Daar mogen jullie me aan houden!
Dag Jan,

Ik heb je een pm gestuurd voor de tijdschriften. Normaal gesproken zouden ze naar Axel komen maar dat is op laatste moment blijkbaar veranderd. Als je ze uit hebt hoor ik het graag van je 😉

Groetjes Geert

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.690
1.042
70
Veldhoven
Dag Jan,

Ik heb je een pm gestuurd voor de tijdschriften. Normaal gesproken zouden ze naar Axel komen maar dat is op laatste moment blijkbaar veranderd. Als je ze uit hebt hoor ik het graag van je 😉

Groetjes Geert
Ik heb je net geantwoord.
Door mijn gezondheid slaap ik lang en begint mijn dag wat later....

• Leuk
Waarderingen: GerardusR

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.690
1.042
70
Veldhoven
Overlegd met GerardusR/Geert, die dus de eerste rechthebbende schijnt te zijn.
Dus de tijdschriften gaan naar Axel en dus kan er een slotje op dit topic.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.