grand designs / de grote verbouwing : veel hout

keesfrees

Actieve deelnemer
1 mei 2021
215
49
Grönnen
Voor wie het interessant vindt, er zijn (weer) vele afleveringen van "grand designs" op TV dezer dagen.
Op verschillende zenders, op onze superhandige TV opname apparaat kan ik dat zo opzoeken via een webinterface en aanklikken en dan zie ik later wel of ik die aflevering al eens gezien heb, een tijd terug keken we daar veel naar, dan komen er herhalingen en dan stiekem komen er later weer nieuwe afleveringen, dat is een vervelend verschijnsel, bij meerdere van dit soort series, niet in het voordeel van de kijkcijfers.

Maar goed, ik keek naar de recent uitgezonden aflevering :
(zoek op ) grand designs timber bending
Dan zie je het direct, kan niet missen.
Helaas wordt deze aflevering voor zo ver ik nu kan zien niet herhaald (binnenkort).
Er komen nog veel meer afleveringen, of daar veel interessant hout in zal zitten dat weet ik niet.
Ter info dus.
 

renekooijman

Actieve deelnemer
1 sep 2011
319
25
Leuk, ik heb ook de meeste afleveringen in de afgelopen jaren gekeken. Erg interessant om te zien wat er bouwtechnisch allemaal mogelijk is. Inmiddels is er ook Grand Designs New Zealand en Grand Designs Australia die weer vaak een hele andere manier van werken laten zien. Zo zag ik laatst een aflevering van Grand Designs New Zealand waarin de kastontwerpen van Filip Janssens mooi werden toegepast.

Grt. René
 
  • Leuk
Waarderingen: bartcurfs

Puff

Actieve deelnemer
30 apr 2018
380
71
De aflevering Timber bending was heel mooi inderdaad.

Ik sloeg stijl achterover van het kostenplaatje.

Maar dat stel heeft er met hele mooie details, alles zelf gemaakt, echt een heel mooi huis van gemaakt.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.