Goedkeuring bericht

Jawie

Nieuw lid
27 jan 2023
15
8
Utrecht
Hallo allemaal, is er goedkeuring nodig voor een eerste bericht? Ik had een bericht aangemaakt voor een bouwwerk in de tuin, maar die hangt nu in de goedkeuring.
Of moet ik gewoon even geduld hebben?

Eens kijken of ik deze wel gewoon kan plaatsen… ja deze wel dus?
 

Michel Breugom

Nieuw lid
5 okt 2023
3
1
Best
@Athanor of @baas: Mijn voorstel bericht was toen ik m gisteren plaatste blijkbaar eerst wel te zien want ik kreeg er een reactie op maar toen ik m even later had aangepast ineens niet meer. Er staat nu ook bij wacht op goedkeuring...
Dus misschien heeft het iets met het aanpassen van een bericht te maken?
 

Michel Breugom

Nieuw lid
5 okt 2023
3
1
Best
Inmiddels goedgekeurd, was me ontgaan doordat mijn aandacht elders lag….
Mijn dank en geen probleem. Het was meer dat ik dacht dat het wijzigen van een bericht het mogelijk weer op slot zou gooien. Of moet elk bericht dat je hier plaatst door een moderator worden goedgekeurd?
 

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.773
924
Leeuwarden
Nee hoor wij modereren erg weinig omdat dit een goed “zelfreinigend” forum is. Wij weten niet waarom de software af en toe getriggerd word om voor een bericht goedkeuring te vragen, @jaap probeert daar nog onderzoek naar te doen, maar hij heeft veel zaken op zijn bordje zoals momenteel de Open Dag Hout.

Fons
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.