Goedemorgen

Lo van Kessel

Nieuw lid
13 apr 2020
11
1
Mijn naam is Mark en na een maandje rondneuzen op deze site ben ik er aan verknocht geraakt. Zoveel enthousiasme, creativiteit, deskundigheid en hulpvaardigheid.
Nadat ik Opa ben geworden mijn garage/werkplaats uitgemest en opnieuw ingericht want Opa's maken speelgoed voor hun kleinkind. Dat is net als vogels een nest bouwen.

Ik woon in Bergeijk en het lijkt me leuk om in voorkomende gevallen elkaar met raad en daad bij te staan. Ik heb vroeger wel meubels gemaakt, aan mijn huis alles verbouwd, ben machinaal voldoende toegerust en bovenal erg leergierig.
Met deze site -en zijn deelnemers- als inspiratiebron ga ik mijn carrière als speelgoedmaker voor mijn kleinzoon vol vertrouwen tegemoet.
 

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.373
830
69
Veldhoven
Dag Mark,
Welkom vanuit Veldhoven.
Ik heb een klein bandje met Nuenen: Mijn schoonvader is er geboren en een goede vriendin komt er ook vandaan.
Als je ooit hulp nodig hebt in de vorm van bij elkaar in het werkhok rond neuzen of gewoon op anderhalve meter een bakkie koffie, dan ben je welkom!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.