Ik heb een aantal zaagbladen die geslepen moeten worden. Mijn vaste adres hiervoor (Eestroom in Leeuwarden) is er mee opgehouden, nu dus op zoek naar een vertrouwd, niet te duur bedrijf, liefst lokaal, waar ik m'n blad snel weer geslepen op kan halen (of die het kunnen brengen). Ik heb alvast wat onderzoek gedaan.
> vraag 1: Kan iemand uit eigen ervaring voor de onderstaande adressen aanbevelingen doen, of aanvullen met aanraders?
Ik zou het handig vinden als er hier op ww een overzicht zou zijn, met locatie, ervaringen en ± kosten. Wellicht zijn er meer leden bij gebaat?
> vraag 2: Is dit een goed idee voor hier op dit forum? Zoja, hoe kunnen we dit handig opstellen?
Ik deel alvast een paar adressen:
Fryslân:
• Leeuwarden
DEM (ook gevestigd in Rinsumageest)
• Stiens
Rauwerda Stiens
> vraag 1: Kan iemand uit eigen ervaring voor de onderstaande adressen aanbevelingen doen, of aanvullen met aanraders?
Ik zou het handig vinden als er hier op ww een overzicht zou zijn, met locatie, ervaringen en ± kosten. Wellicht zijn er meer leden bij gebaat?
> vraag 2: Is dit een goed idee voor hier op dit forum? Zoja, hoe kunnen we dit handig opstellen?
Ik deel alvast een paar adressen:
Fryslân:
• Leeuwarden
DEM (ook gevestigd in Rinsumageest)
Woensdag gebracht, weekje later ophalen
12 tanden €9; 48 tanden €17,50; 60 tanden €19 (prijzen ex. btw)
ervaringen: nog geen
Raadsma (ook gevestigd in Dokkum, Heerenveen en Groningen)Maandag gebracht, weekje later di. of wo. ophalen of (gratis) bezorgd
25 - 48 tanden €0,60 per tand; <25 = €0,90; >48 = €0,56
RauwerdaMaandag gebracht, weekje later ma. ophalen
48 tanden = ±€20
• Stiens
Rauwerda Stiens
Vrijdag gebracht, weekje later ophalen
12 tanden €11 ; 48 tanden €19,20; 60 tanden €24