Gezocht: TIP voor lademat - hard plastiek

3xtr3m3

Actieve deelnemer
19 sep 2020
144
29
Antwerpen
Collega woonworkers

Kan zijn dat dit niet het juiste subje is maar ik probeer het toch ;)
Tenslotte zoek ik toch een manier van 'bescherming'.

Dus ik ben opzoek naar een 'ledemat' die ik kan gebruiken om in lades/op schabben te leggen.

ik zoek specifiek naar een hard plastieken mat. één die niet zo flexibel is. Niet zo flexibel als van die anti-slip matjes die ik in de Action kan kopen.
Nee een mat zoals ze ook gebruikt hebben in de lades van mijn keuken. Die hebben wel een klein anti-slip effect maar ze zitten mooi vlak doordat het van zo'n harde plastiek gemaakt is.
Want het laatste dat ik wil is me mateloos storen aan het feit dat zo'n flexibel ding constant los komt en oprolt vanuit de hoeken.

bedankt!
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.058
2.584
Je kan ze ook uit dikke vinyl vloerbedekking snijden. Stoffeerders hebben vaak restanten die goed bruikbaar zijn. Maar als je een voorkeur voor een bepaald design hebt, kan je ook een strook nieuw kopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: 3xtr3m3

3xtr3m3

Actieve deelnemer
19 sep 2020
144
29
Antwerpen
Ter illustratie voeg ik een paar foto's toe van de matjes die gebruikt worden in onze keuken. Zo'n type matjes zoek ik (maar dan in het wit).

Eerste foto laat min of meer zien hoe stevig deze mat is, gaat niet meteen doorhangen.

Belangrijkste is dat het ook waterbestendig is.
Want oa de elektrische tandenborstels moeten hierop staan en vooral de kinderen zetten deze soms nat terug.
 

Bijlagen

  • 20230107_102047.jpg
    20230107_102047.jpg
    78,5 KB · Weergaven: 53
  • 20230107_102150.jpg
    20230107_102150.jpg
    26,2 KB · Weergaven: 37
  • 20230107_102201.jpg
    20230107_102201.jpg
    38,9 KB · Weergaven: 53

3xtr3m3

Actieve deelnemer
19 sep 2020
144
29
Antwerpen
Dat zou misschien wel lukken, maar dan zijn we weer bezig met een alternatief.

Ik dacht nu echt dat deze matjes vrij frequent gebruikt werden en ik na 5 berichten al 10 mogelijke leveranciers ging krijgen 🤣
 

jorisvh

Post veel
De ladematjes die Blum voor de legrabox en andere lades levert kan je gewoon bestellen
zakelijk
particulier
heb hier ergens staaltjes liggen, ik neem een foto op verzoek
 

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.120
1.942
Klein-Brabant, Vlaanderen
Die heb ik gisteren aan de lijn gehad en zegt dat ze tegenwoordig iets flexibelere matjes gebruiken 🤣
Hij verwees me wel door naar Van Opstal, hopelijk kunnen ze me daar helpen.
tiens, tiens,
jouw keukenleverancier stuurt jou naar mijn standaard-beslagleverancier voor mijn maatkeukens door 🤣
van opstal zit in aartselaar
die hebben een mooie toonzaal
én ge kunt daar nog in 't antweirps een klapke doen + praktische uitleg kraaëgen
zeker een bezoekje waard

Het zijn Grass lades als ik het goed heb.
ik bestel bij van opstal hoofdzakelijk grass-geleiders voor de schuiven die ik zelf maak
maakvoldoening gaat boven uitzoeken van toebehoren
dat laatste laat ik aan de klanten over
ikea is een paar min verder

En weet je of de Blum varianten ook stevig plastiek zijn?
voor praktische ervaringen met de stijfheid van de blum-matjes moet je bij @jorisvh zijn
 

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.120
1.942
Klein-Brabant, Vlaanderen
Die heb ik gisteren aan de lijn gehad en zegt dat ze tegenwoordig iets flexibelere matjes gebruiken 🤣
een matje is een matje, ongeacht de fabrikant
verleden week ben ik om mijn horizon te verbreden bij een kvik-verkooppunt binnenbestapt
die hadden volgens mij vermomde blum-schuiven met op de bodem een matje dat ofwel onder de antaro-omhulsels geperst was, ofwel op de bodem van de schuif geplakt was
nu ja, wat is er fout aan het vastplakken van een action-mat op de bodem ?
die komt dan toch niet meer omhoog ?
 

3xtr3m3

Actieve deelnemer
19 sep 2020
144
29
Antwerpen
Was daarnet in de lokale Boutique Action en vond er onderstaande.
Voelt best nog hard aan, en als het opkrult dan kleef ik het wel vast.
 

Bijlagen

  • 20230121_120451.jpg
    20230121_120451.jpg
    97,5 KB · Weergaven: 26

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.