Gezocht: Shaper Origin Compleet

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.490
2.197
Terkaple
www.woodworking.nl
Daar hebben we het op de Bouwbeurs ook over gehad met met de mensen van Shaper Duitsland. Ze zijn niet echt goedkoop en het zijn versies met een UK stekker. Die kun je er af knippen en een nieuwe aan zetten, maar dan zou ik een nieuwe overwegen als die in een kortingsactie is zoals met de Bouwbeurs.

jaap

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.314
346
Heelsum
Daar hebben we het op de Bouwbeurs ook over gehad met met de mensen van Shaper Duitsland. Ze zijn niet echt goedkoop en het zijn versies met een UK stekker. Die kun je er af knippen en een nieuwe aan zetten, maar dan zou ik een nieuwe overwegen als die in een kortingsactie is zoals met de Bouwbeurs.

jaap
Zei je kortingsactie?

• Leuk
Waarderingen: handig18

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.490
2.197
Terkaple
www.woodworking.nl
Op de bouwbeurs was er een actie, van de Shaper Origin, met workstation en plate, paar freesjes, etc complete startset voor 3690 euro ex BTW. Het blijft serieus geld, dat begrijp ik wel. Als je hobbyist kun je de plate en workstation ook zelf maken, misschien met iets minder snel in gebruik, maar b.v. wel iets groter zodat je weer andere mogelijkheden krijgt. Tekeningen en voorbeelden te over op de Shaperhub.

jaap

• Leuk
Waarderingen: Scheppie

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.