Gezocht METABO TAFELBLADVERBREDING VOOR : MAGNUM Tk 1688 BESTELNUMMER 31389

Oscar f1

Actieve deelnemer
14 feb 2015
42
0
Alkmaar
Metabo-TK-1688-Magnum-Table-Saw.jpg

Voor mijn Metabo tafelzaag zoek ik nog een
TAFELBLADVERBREDING

VOOR : Metabo
MAGNUM Tk 1688

EAN: 4007430426376
BESTELNUMMER 31389

Graag tips of een aanbieding of een linkje.
 

Oscar f1

Actieve deelnemer
14 feb 2015
42
0
Alkmaar
ik zoek de verbreding,
rechts van het zaagblad.
daar zit het profiel aan waar de verstelbare aanslag in valt.
 

Mecânico

Actieve deelnemer
1 feb 2021
30
1
Als ik even in mag haken op dit topic.
Vraag voor de ervaringsdeskundigen hier; als je zo een zaagmachine koopt wat is dan het meest gewenst, de slede of de verbreding aan de rechterzijde?
En je mag niet beide;)
Ik vind dat namelijk moeilijk kiezen, net als een zorgverzekering weet ik niet of ik komend jaar het ene of het andere nodig ga hebben.
En volgens mij valt het niet mee om dit soort dingen naderhand bij te kopen (sorry TS)?
Je zou natuurlijk voor de tafelverbreding zelf iets kunnen fabrieken met een pianoscharnier en een multiplex blad?
En dan voor dat deel een aparte houten langsgeleider met ingefreesd meetlint?
 

Oscar f1

Actieve deelnemer
14 feb 2015
42
0
Alkmaar
wat is dan het meest gewenst, de slede of de verbreding aan de rechterzijde?
Als je grotere panelen zaagt dan 40 cm is een verbreding echt een noodzaak.
De rails geleiding is alleen interessant als je vaak speciale hoeken wilt zagen (traptreden bijvoorbeeld)
 

Mecânico

Actieve deelnemer
1 feb 2021
30
1
Als je grotere panelen zaagt dan 40 cm is een verbreding echt een noodzaak.
De rails geleiding is alleen interessant als je vaak speciale hoeken wilt zagen (traptreden bijvoorbeeld)
Maar als je dan een paneel van zeg maar 45 cm haaks af moet zagen? Of is daar dan een truc voor?
De standaard afkorthoek die door zo een sleuf in de tafel glijdt zal toch ook niet verder terug kunnen dan 40 cm?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.