Gezocht: Makita Kantenfreesvoet

rolandvs

Actieve deelnemer
10 mrt 2022
194
38
Oss
Klopt, maar ik koop liever tweedehands.

Ik koop ook liever het winnende staatslot.
Maar ben bang dat ik toch mis pak.

Zoiets is iets wat bijna niet gebruikt te koop omdat meestal kantenfrees vervangen bij defect word ipv verkocht

Laatst bewerkt:

Triek77

Actieve deelnemer
26 jan 2024
300
221
Schouwen-Duiveland
Ik wil op korte termijn een body kopen op 230v voor in mijn freeslift. Volgens mij zit daar zo'n voet bij. Aals dat zo is dan kan je mijn voet wel overnemen.

Pb maar als je interese hebt over het hoe en wat regelen.

• Leuk
Waarderingen: shiftie

Joost79

Actieve deelnemer
27 mei 2017
492
162
Apeldoorn
Op de maker world site van bambulab staat een versie die je kan 3D printen.

Vereist wel iets meer dan enkel een print opdracht, maar ziet er wel goed werkend uit! Overigens is de tekst die je hier in de link ziet Italiaans maar op de Bambi site is het gewoon Engels.

• Leuk
Waarderingen: shiftie

shiftie

Nieuw lid
22 okt 2024
9
23
Rotterdam
Ik wil op korte termijn een body kopen op 230v voor in mijn freeslift. Volgens mij zit daar zo'n voet bij. Aals dat zo is dan kan je mijn voet wel overnemen.

Pb maar als je interese hebt over het hoe en wat regelen.
Pb gestuurd. Thanks

Op de maker world site van bambulab staat een versie die je kan 3D printen.

Vereist wel iets meer dan enkel een print opdracht, maar ziet er wel goed werkend uit! Overigens is de tekst die je hier in de link ziet Italiaans maar op de Bambi site is het gewoon Engels.
Tof! Ik heb alleen geen printer en laten printen is me iets te ingewikkeld. Wel leuk dat dit soort dingen bestaan

Joost79

Actieve deelnemer
27 mei 2017
492
162
Apeldoorn
Op zich zijn er natuurlijk genoeg mensen me een 3D printer die dat wel kunnen (al of niet op commerciele basis). Maar een originele is het natuurlijk niet.

jorisvh

Post veel
Het originele Makita onderdeel kost een goeie 25€.

Er zijn tig Chinese klonen van die Makita kantenfrees en ook van de voet zijn klonen te vinden
ik denk niet dat je het voor dat geld kan (laten) 3D printen.

• Leuk
Waarderingen: shiftie en Joost79

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.