Wellicht wat ongewoon voor het type forum en als deze aanvraag hier niet thuishoort hoor ik het graag, maar ik zie geregeld klusbedrijven actief zijn hier. En ik ben zelf ook niet onhandig met klusjes, maar voor sommige zaken heb ik niet de tijd, expertise of simpelweg de zin om ze te tackelen. Dus ik wil brutaal vragen of er hier forumleden zijn die, tegen nette betaling uiteraard, enkele klussen bij ons op willen pakken.
Het gaat om:
- het plaatsen van een raamkozijn op de begane grond (er is een bestaand raam aanwezig, maar dat is te klein, het gat moet dus groter en er moet een groter raam in)
- het vervangen van een radiator in de badkamer (en ook het plaatsen van een nieuwe radiator in de ruimte van het raam, zie punt 1)
- en als we daar dan toch zijn, het herkitten van de (betegelde) douche
Ik gun de opdracht graag een aan mede forumlid. Ik heb reeds een keer wat klusbedrijven aangesproken maar weinig respons gehad. De opdracht is in de regio Emmen (Drenthe). Uiteraard moet er een keer een kijkbezoek plaatsvinden om te bepalen wat e.e.a. moet kosten en indien dat gewenst is kan ik assisteren, bovendien is er erg veel gereedschap voorhanden .
Foto's zijn beschikbaar op verzoek.
Het gaat om:
- het plaatsen van een raamkozijn op de begane grond (er is een bestaand raam aanwezig, maar dat is te klein, het gat moet dus groter en er moet een groter raam in)
- het vervangen van een radiator in de badkamer (en ook het plaatsen van een nieuwe radiator in de ruimte van het raam, zie punt 1)
- en als we daar dan toch zijn, het herkitten van de (betegelde) douche
Ik gun de opdracht graag een aan mede forumlid. Ik heb reeds een keer wat klusbedrijven aangesproken maar weinig respons gehad. De opdracht is in de regio Emmen (Drenthe). Uiteraard moet er een keer een kijkbezoek plaatsvinden om te bepalen wat e.e.a. moet kosten en indien dat gewenst is kan ik assisteren, bovendien is er erg veel gereedschap voorhanden .
Foto's zijn beschikbaar op verzoek.
Laatst bewerkt: