Gezocht Hammer A3-26 of A3-31 vlakvandiktebank

jelmer

Oud hout
10 jan 2009
2.615
1.134
Fryslân
Ik weet dat ze weinig worden aangeboden, maar onder het mom van, niet geschoten is altijd mis!

Ik ben op zoek naar een Hammer A3-26 of eventueel een A3-31. Het liefst met silent power as en liefst op 400 volt.

Heb je er één staan, en denk je erover om deze weg te doen, dan ben ik wellicht geïntresseerd!
 

jelmer

Oud hout
10 jan 2009
2.615
1.134
Fryslân
Bedankt Wim!
Ik koop het liefst in Nederland eerlijk gezegd. Ik wil er best een stuk voor rijden, maar om nou heel Duitsland te moeten doorkruisen, gaat me weer wat te ver.
 

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.734
397
De kans om er eentje te vinden wordt alleszins een pak groter als je over die landsgrens gaat kijken.. Op Ebay kleinanzeigen bijvoorbeeld staan er nu 4 A3's te koop.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.584
2.503
Gaanderen
Bedankt Wim!
Ik koop het liefst in Nederland eerlijk gezegd. Ik wil er best een stuk voor rijden, maar om nou heel Duitsland te moeten doorkruisen, gaat me weer wat te ver.
Ja dat lijkt zo. Echter de prijzen liggen in duitsland lager je hebt meer keuze en als je nieuw wil kopen moet je lang wachten. Maar ik begrijp dat je niet naar munchen rijdt.
 

Pierewaai

Actieve deelnemer
23 feb 2019
222
57
Als ik bij FELDER op hun site kijk hebben ze de A3-26 en 31 op voorraad. Beide met silent power as. En als je zakelijk kan kopen, dan is de prijs ex btw niet ver van een 2e hands machine.
 
  • Leuk
Waarderingen: Wim Kluck

ErnstKuhne

Actieve deelnemer
19 nov 2011
302
184
Deventer
www.ernstkuhne.nl
Jelmer, ik heb een Hammer A3-31 met spiraalas en ben aan het overwegen om over te stappen op een 5- voudige combinatiemachine (heb nu naast de Hammer vlak- vandiktbank ook een Felder KFS37 Zaag/Freescombinatie). De machine heb ik in oktober 2014 nieuw bij Felder in Barneveld gekocht, hij is flink gebruikt maar werkt nog perfect. Ik heb eerlijk gezegd geen goed beeld wat die machines nu tweedehands moeten opleveren maar het is goed mogelijk dat ik hem binnenkort ga vervangen. Bel of mail me even als je interesse hebt.
Mijn gegevens vind je op mijn website www.ernstkuhne.nl
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.