[Gezocht] haakse aanslag liniaal

SjoerdvR

Actieve deelnemer
6 jun 2016
542
319
Beste allen,

Poosje geleden is er via het forum een actie geweest om een haakse aanslag te ontwikkelen. Hier heb ik helaas destijds niet aan meegedaan, maar ik zou zo'n dergelijke aanslag toch fijn vinden. Ik zaag veel met mijn invalzaag, 90% haaks en dat is toch best een gedoe.
Is er iemand die hem niet meer gebruikt? Dan hoor ik het graag!
 

EwSa

Actieve deelnemer
13 jan 2019
114
11
Bedoel je houten of metalen variant? Ik heb de houten destijds van een forumlid overgenomen maar heb deze nooit gebruikt. Begrijp ook de bevestiging niet maar dat zal aan mij liggen. Deze mag je van mij voor een prikkie overnemen.

Groet, Sander
 

HoutWouter

Actieve deelnemer
4 okt 2020
116
52
Utrecht
Beste allen,

Poosje geleden is er via het forum een actie geweest om een haakse aanslag te ontwikkelen. Hier heb ik helaas destijds niet aan meegedaan, maar ik zou zo'n dergelijke aanslag toch fijn vinden. Ik zaag veel met mijn invalzaag, 90% haaks en dat is toch best een gedoe.
Is er iemand die hem niet meer gebruikt? Dan hoor ik het graag!
Deze lijkt wel goed te werken (mocht je er geen kunnen vinden om over te nemen)

wel takkeduur zoals gewoonlijk bij dit merk

1633274472015.jpeg
 

city17

Actieve deelnemer
15 apr 2018
301
18
Groningen
BenchDogs.co.uk verkoopt er ook een met versies die ook passen op andere merken dan Festool/Makita. Kost ongeveer hetzelfde, hoewel misschien iets duurder als je nog importkosten moet betalen.
 

Heraldus

Actieve deelnemer
26 feb 2018
37
4
Zwolle
Je bedoelt de Festool fs wa 90 graden ontwikkeld door TSO geloof ik zelfde prijs maar wel een fijn ding er is ook nog de fs-wa verstelbare variant lijkt mij ook ideaal
 

SjoerdvR

Actieve deelnemer
6 jun 2016
542
319
Bedankt voor jullie adviezen.... Maar 100+ euro voor een stukkie lasergesneden staal is wel enthousiast.


Bedoel je houten of metalen variant? Ik heb de houten destijds van een forumlid overgenomen maar heb deze nooit gebruikt. Begrijp ook de bevestiging niet maar dat zal aan mij liggen. Deze mag je van mij voor een prikkie overnemen.

Groet, Sander
Ik weet niet dat er een houten variant is. Is deze ook een beetje sterk? zou wel een optie zijn.
 

ArcösS

Actieve deelnemer
27 jan 2013
85
4
Ben ook wel geïnteresseerd in een houten versie. Is daar meer info over?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.