Gezocht/gevraagd : stuk Forbo furniture Linoleumm oid...

Eltimm

Actieve deelnemer
17 mrt 2019
58
3
Wil graag mijn nieuwe bureau bekleden, maar vond de prijs van furniture Linoleum nogal aan de hoge kant.

Heeft er iemand nog een reststuk liggen (vragen kan altijdn, en dit kan ik me voorstellen, aangezien er veel word gewerkt met minimumafname's e.d.)?

Maat die ik zoek ik circa 3900 x 800. Nogal onhandig, aangezien het standaard op 150 cm brede rol komt ( en ik dus circa 45% zo kan weggooien).

Kleur liefst in Donkergrijs, zwart, donkergroen of donkerblauw. Dit zijn zowat de standaarden, naar wat ik begrijp.

Als er iemand een kwalitatief alternatief kan aandragen, dat misschien een handigere maatvoering heeft, sta ik daar zeker voor open!

Met vriendelijke groet,
Tim
 

Eltimm

Actieve deelnemer
17 mrt 2019
58
3
Bij Ostermann komt desktop linoleum op 1830mm breed
als je met een naad kan leven, ben je met 2lm ~ 200€ klaar.
ze snijden ook op maat.

je kan enkel zakelijk bestellen maar misschien kan iemand uit je omgeving (kan in je profiel niet zien waar je woont) daar mee wel helpen.
Dank voor de tip, zal het bekijken, dit lijkt me sowieso een betere optie dan Forbo. Wel jammer van een mogelijke naad, maar als ik ~300 euro meer moet lappen om die niet te hebben, zal ik er maar blij mee zijn...
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.