Gezocht: forummer die op de Opendaghout 2024 handzagen wil slijpen

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
11.354
2.889
Gaanderen
In verband met grote verwachte belangstelling zoeken we een forummer die op de opendag hout 2024 wil laten zien hoe je een handzaag slijpt. Dit ook uitlegt. De bedoeling is dat bezoekers dit ook actief mee mogen doen. Natuurlijk onder voorwaarden. (o.a. eigen zaag en gereedschap) Dit voor zondag 27 oktober.
Voor de duidelijkheid dit hoeft niet voor de hele dag (liefst wel natuurlijk) want ik begrijp dat je ook de beurs wil bezoeken.
Heb je hier belangstelling voor of kan je alleen op zaterdag stuur mij dan even een PB
 
  • Leuk
Waarderingen: Willempie en Schaafnerd

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.292
154
Enkhuizen
Doet André Damen van PraktijkW30 uit Winsum dit niet meer? In het verleden gaf hij hierover heel mooie leerzame demo's.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
11.354
2.889
Gaanderen
Pieter ik dacht opgevangen te hebben dat zijn vrouw overleden is en dat de zin een beetje weg is/was. Bovendien stond hij als standhouder op de ODH met zijn mooie zagen. De standhouders zijn niet mijn deel. Ik doe het met de forummers. Jaap heeft Andre wel genoemd, maar meer is mij niet bekend.
 

de Haan

Oud hout
17 aug 2009
3.520
746
Emst
Een oud lid uit Amsterdam die nu veel stoelen maakt met handgereedschap, ik kan niet op zijn naam komen.
Die kan zagen slijpen/zetten en geheel nieuwe tanden maken
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.