Gezocht festool 491144 ombouwset

Doubledot

Actieve deelnemer
2 jan 2021
86
38
Zaanstreek
Hello,

Voor een machine eerder het Festool conversie setje gekocht zodat het meekan op plugit kabels. Wil dit eigenlijk voor meer tools om losse kabelzooi te voorkomen bij transport. Nu lijken ze niet meer leverbaar (?). Heeft iemand een tip of nog liggen? Heb interesse in 2 stuks
 

Bijlagen

  • 8048C3E6-3196-4C74-9018-E7224C9526A8.jpeg
    8048C3E6-3196-4C74-9018-E7224C9526A8.jpeg
    29,1 KB · Weergaven: 46

Doubledot

Actieve deelnemer
2 jan 2021
86
38
Zaanstreek

Rdl

Post veel
7 okt 2021
963
395
hilversum
Wow wat maf! Ik ben in de app ingelogd en daar zie je dus alleen winkelvoorraad en die stond op 0. Maar via de site ineens de optie om online te bestellen.. heb het direct gedaan, dank!
Had even gekeken volgens mij zijn er nog 3 vestigingen met voorraad.
 

Doubledot

Actieve deelnemer
2 jan 2021
86
38
Zaanstreek
Update

Na meerdere pogingen heb ik nog steeds bot gevangen.. ze waren bij Bouwmaat vestiging Schiedam al voor iemand gereserveerd. @Luccio toevallig voor jou?
 

Luccio

Actieve deelnemer
24 feb 2020
209
85
Rijswijk
Ja, ze waren inderdaad voor mij gereserveerd. Had ze online besteld, maar die waren niet meer leverbaar. Dus toen heb ik ze in Schiedam laten reserveren en opgehaald.

Ze zeiden daar wel dat er ineens een grote belangstelling voor de ombouwsets was.

Misschien ergens in BE/DE?
 

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.447
394
Dordrecht
Is er niet te werken met een reserveonderdeel vanuit een macine met een afdekkapje oid? Volgens mij is alles na te bestellen, het hoeft alleen nog afgewerkt te worden dan.
 

Doubledot

Actieve deelnemer
2 jan 2021
86
38
Zaanstreek
Ja, ze waren inderdaad voor mij gereserveerd. Had ze online besteld, maar die waren niet meer leverbaar. Dus toen heb ik ze in Schiedam laten reserveren en opgehaald.

Ze zeiden daar wel dat er ineens een grote belangstelling voor de ombouwsets was.

Misschien ergens in BE/DE?
Kak, ja ik belde zo voor exact hetzelfde truukje maar ze gaf aan dat ze vlak voor mij gereserveerd waren. "Ja echt zó maf meneer, hoe vaak belt er nou iemand om zo'n specifiek ding apart te leggen?!"
 

Rdl

Post veel
7 okt 2021
963
395
hilversum
Ik kreeg een belletje dat ze in bestelling stonden.
Zouden met 2 weken er zijn.
Dus ben benieuwd.
 

Rdl

Post veel
7 okt 2021
963
395
hilversum
Ik kreeg een belletje dat ze in bestelling stonden.
Zouden met 2 weken er zijn.
Dus ben benieuwd.
Vandaag werd ik gebeld.
Ze zijn niet meer leverbaar.....
Krijg me geld terug gestort.

Edit:
Zojuist een webwinkel gevonden die ze nog schijnt te hebben.
Morgen maar even bellen.
 
Laatst bewerkt:

peter vh

Actieve deelnemer
1 jun 2015
239
77
Hello,

Voor een machine eerder het Festool conversie setje gekocht zodat het meekan op plugit kabels. Wil dit eigenlijk voor meer tools om losse kabelzooi te voorkomen bij transport. Nu lijken ze niet meer leverbaar (?). Heeft iemand een tip of nog liggen? Heb interesse in 2 stuks
Er zijn hier twee stuks nieuw op voorraad.
 
  • Leuk
Waarderingen: Luccio

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.