Gezocht; Felder lange tafel verlenging met steunpoot

LvdE

Actieve deelnemer
23 sep 2020
168
143
Bunde
Beste mensen die nog wel eens iets hebben liggen ergens,

zoals de titel al doet vermoeden, ben ik op zoek naar een de lange aluminium tafel verlenging van Felder.
Geschikt voor gebruik met de Hammer machines icm tafelverleninging opbouw set.( dus niet geschikt voor machines met ronde as)
Heb je er toevallig een liggen waar niets mee gedaan wordt, of je verkoopt het gewoon heel graag :giggle:, dan hoor ik het heel graag.

Met vriendelijke groet,
Luuk
 

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.737
398
Hammer heeft zelf ook een rail met lange alu verlengtafel? Is wel 200 mm korter dan de Felder, maar ook aanzienlijk goedkoper...


dd.JPG
 

LvdE

Actieve deelnemer
23 sep 2020
168
143
Bunde
Dank voor je reactie en linkje.
De 501-129 is de gene die ik zoek. 800mm lang. de korte alu variant van 400mm heb ik al, vandaar dat ik de lange wil voor te kunnen combineren/afwisselen als nodig.
en vanwege de nieuwprijs die ik nogal erg hoog vind voor een stuk geëxtrudeerde aluminium zou ik ook prima tevreden zijn met een 2de hands exemplaar. kan me goed voorstellen dat mensen zo een kopen en achteraf niet goed mee uitkomen in hun werkplaats.. te lang/onhandig icm de ruimte.
 

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.737
398
Aha ok, dan begreep ik je verkeerd... Ik zou zeggen, hou zeker Ebay kleinanzeigen in de gaten. Daar heb ik er onlangs eentje zien passeren.
 
  • Leuk
Waarderingen: LvdE

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.