Gezocht! Er is een beetje ruimte over in schuur :-) oa lintzaag, draaibank

biekkie

Actieve deelnemer
4 jan 2023
28
4
Bergen op zoom
Hallo,

Wij zijn op zoek naar een aantal machines om de ruimte op te vullen :)
Wat nog op ons verlanglijstje staat zijn:

Een lintzaag, bijvoorbeeld de Sabre 350, mag ook een laguna zijn maar die zullen al wel helemaal niet in de verkoop komen vermoed ik zo :).

Ook ben ik op zoek naar een nette draaibank zoals bijvoorbeeld de MIDI Pro, Twister FU180 of de Twister Eco
Ook een slijpmachine voor de beitels staat nog op het lijstje om aan te schaffen.

Doordat de ruimte niet super groot is blijft er voor een klein plekje beschikbaar voor een vlak- schaafbank, dus tips over welke we hier voor kunnen bekijken horen we graag!
 
7 mrt 2015
1.080
336
P'beek
Hallo,

Wij zijn op zoek naar een aantal machines om de ruimte op te vullen :)
Wat nog op ons verlanglijstje staat zijn:

Een lintzaag, bijvoorbeeld de Sabre 350, mag ook een laguna zijn maar die zullen al wel helemaal niet in de verkoop komen vermoed ik zo :).

Ook ben ik op zoek naar een nette draaibank zoals bijvoorbeeld de MIDI Pro, Twister FU180 of de Twister Eco
Ook een slijpmachine voor de beitels staat nog op het lijstje om aan te schaffen.

Doordat de ruimte niet super groot is blijft er voor een klein plekje beschikbaar voor een vlak- schaafbank, dus tips over welke we hier voor kunnen bekijken horen we graag!
Onlangs stond er een twister FU180 op Marktplaats. Geen idee of ie er nog is.
 
  • Leuk
Waarderingen: biekkie

biekkie

Actieve deelnemer
4 jan 2023
28
4
Bergen op zoom
Onlangs stond er een twister FU180 op Marktplaats. Geen idee of ie er nog is.
Dank je voor de tip, m’n zoekstraal bij mp stond op 150 km dus vandaar dat ik hem niet had gezien 😁. Hij staat er nog, helaas geen bied mogelijkheid en dan vind ik het de besparing van 200 voor een tweedehandse en zo’n 450 km rijden wel een beetje het mooie van een tweedehandse bij wegvallen. Maar dank je voor het meedenken!!
 

biekkie

Actieve deelnemer
4 jan 2023
28
4
Bergen op zoom
Hallo,

Wij zijn op zoek naar een aantal machines om de ruimte op te vullen :)
Wat nog op ons verlanglijstje staat zijn:

Een lintzaag, bijvoorbeeld de Sabre 350, mag ook een laguna zijn maar die zullen al wel helemaal niet in de verkoop komen vermoed ik zo :).

Ook ben ik op zoek naar een nette draaibank zoals bijvoorbeeld de MIDI Pro, Twister FU180 of de Twister Eco
Ook een slijpmachine voor de beitels staat nog op het lijstje om aan te schaffen.

Doordat de ruimte niet super groot is blijft er voor een klein plekje beschikbaar voor een vlak- schaafbank, dus tips over welke we hier voor kunnen bekijken horen we graag!

Een kleine update :) Intussen zijn we voorzien van een draaibank en slijpmachine.

Blijft nog de lintzaag en een vlak/schaafbankje over. Ook zijn we aan het bekijken om of zelf een werkbank met frees en 19 mm gaten te maken, maar mocht iemand daar afscheid van willen nemen dan horen we dat ook graag :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.