Gezocht Elektra beckum DH315 vandiktebank

Woppie

Nieuw lid
29 sep 2024
2
0
Ruurlo
Hallo,

Ik ben opzoek naar een Elektra beckum DH315 topline vandiktebank, heeft iemand toevallig deze machine staan en zou diegene deze ook willen verkopen?
Ik heb momenteel een DH315 topline in bezit alleen is hiervan de motor gesneuveld, een andere motor is niet meer te verkrijgen dus is het einde verhaal.
Ik heb meerdere Elektra beckum machines in gebruik dus ik zou ook graag weer dezelfde vandiktebank willen hebben, alleen is hier slecht aan te komen.
Ik hou facebook/marktplaats nu al meerdere maanden in de gaten maar tot op heden heb ik nog geen succes, vandaar dat ik het op deze manier probeer.
Ik weet dat er genoeg andere alternatieven zijn wat betreft kleine vandiktebanken.

Bijlagen

• Vandiktebank.jpg
    Vandiktebank.jpg
    84,3 KB · Weergaven: 28

Woppie

Nieuw lid
29 sep 2024
2
0
Ruurlo
Kan je geen motor kopen die niet origineel is maar wel compatible?
Ik ben ermee bij een zaak hier in de buurt geweest die gespecialeerd is in elektromotoren (reviseren) en die zei vrijwel meteen dat een vervangende motor vinden een moeilijk verhaal zou worden, het is blijkbaar nogal een speciale motor.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.