Gezocht een metalen vat met klemdeksel ongeveer 30 liter

wim2008

Actieve deelnemer
14 feb 2020
76
7
Eindhoven
Goede dag allen,

Ik zoek een gebruikt, metalen vat met klemdeksel van ongeveer 30 liter inhout. Dit wil ik inzetten voor mijn afzuiging met stofzuiger (60 l/min) met cycloon.
Ik woon in Eindhoven en wil het best komen ophalen in een straal van 20km. Is er iemand die zo iets nog ergens heeft staan?

Groeten Wim

Triek77

Actieve deelnemer
26 jan 2024
319
250
Schouwen-Duiveland
GA eens bij een vrachtwagen garage langs en vraag daar om een leeg vaatje waar ze vet in binnenkrijgen. Dat zijn 50 liter vateen met een klemdeksel. Meestal voor een doos koeken hebben ze die wel voor je. Ze moeten ze zelf namelijk afvoeren en dat kost geld en moeite..........IMG_8960.jpegIMG_8961.jpegIMG_8962.jpeg

• Leuk
Waarderingen: ZotVanHout

Efvee

Post veel
9 jun 2021
854
340
RegioRotterdam
Dat soort vaten is gemaakt om vloeistof te bevatten en ze hebben een leven achter de rug waar ze de nodige deuken aan over zullen hebben gehouden. Als je ze gaat gebruiken voor onderdruk moet je de wanden wellicht stutten.

thomasz

Post veel
11 apr 2015
2.370
1.046
Omgeving Leiden
  • Leuk
Waarderingen: wijk0983 en ZotVanHout

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.403
730
Moordrecht

Stukie tuffen, maar alles nieuw en niet duur. Heb ik toen ook ooit eens gekocht voor mijn interne cycloon (Thien baffle). Ben je niet zeker van je gatenboorkunsten, bestel een extra deksel.

Oh ja en 30 liter is echt heel weinig, die zit zo vol. 50 of 60l zet zooie oan de daik

SjoerdvR

Actieve deelnemer
6 jun 2016
620
453
Dat soort vaten is gemaakt om vloeistof te bevatten en ze hebben een leven achter de rug waar ze de nodige deuken aan over zullen hebben gehouden. Als je ze gaat gebruiken voor onderdruk moet je de wanden wellicht stutten.
ik heb ook zo'n oud vet vat (nog zelf schoon moeten maken...) maar werkt prima hoor!

wim2008

Actieve deelnemer
14 feb 2020
76
7
Eindhoven
Super bedankt voor jullie reacties.
Hier ga ik naar informeren en er een aanschaffen.
Ik heb maar een kleine maat nodig omdat nu een plastic vat van 30l heb met schroefdeksel. 30 l is ok. Plastic niet. Bij mijn huidige vat te dun, waardoor het continue indrukt.

Groeten en prettige avond nog.
Wim

Doubledot

Actieve deelnemer
2 jan 2021
178
77
Zaanstreek
ik heb zo'n watersport-tonnetje gebruikt voor mijn cycloon. Werkt ook fijn :) Dat is dus kunststof maar extra sterk en bol, waardoor ik geen onderdruk problemen heb.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.