Gezocht:Dewalt dw733

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hrry

Actieve deelnemer
7 dec 2019
30
13
Rijswijk NB
Goedendag allen mocht iemand overwegen zijn van dikte bank van het merk dewalt dw733 te verkopen hoor ik dat graag.
Een nieuw of normaal gebruikt examplaar geniet de voorkeur. De prijs komen we vast uit.

alvast bedankt!
 

MdeJongh

Actieve deelnemer
16 aug 2020
67
14
Hi Hrry,

Toevallig weet ik iemand op marktplaats die een DEWALT D27300 vlak en vandikte bank te koop heeft. Nooit gebruikt, voor 80% in elkaar gezet maar nog nooit aangezet heb ik me laten vertellen. Richtprijs is 800,-. Staat nog niet online maar ik kan vragen of tie eerst hier even langs komt?
 

Hrry

Actieve deelnemer
7 dec 2019
30
13
Rijswijk NB
Hi Hrry,

Toevallig weet ik iemand op marktplaats die een DEWALT D27300 vlak en vandikte bank te koop heeft. Nooit gebruikt, voor 80% in elkaar gezet maar nog nooit aangezet heb ik me laten vertellen. Richtprijs is 800,-. Staat nog niet online maar ik kan vragen of tie eerst hier even langs komt?
Hallo! Als je dat zou willen vragen ben ik zeker geïnteresseerd om deze over te nemen. Ik hoor het graag!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.