Gezocht decoupeerzaagjes met dubbele T-schacht.

Mickel Moen

Actieve deelnemer
30 apr 2021
261
217
Súdwest-Fryslân
Zoals ik in mijn draadje over het Bosch combi systeem al vermeld heb, werkt ook de opzet decoupeerzaag uitstekend als stationaire machine. Bosch Combi SystemM

Wel heb je daar zaagjes voor nodig met de dubbele T-schacht.voor zover ik weet worden die niet meer gemaakt. Als iemand dus nog wat heeft liggen, houd ik mij aanbevolen.

Links en midden zaagjes met dubbele T-schacht. Rechts een zaagje met de nu meest gangbare schacht. Deze zijn ook breder en passen niet.

BtVwaxJAWRCuZwfcveq4JRufVhoGXWmycGdX67SgKPYU2gsg6aNzhZsiFJX8ku1lE8I
 
Laatst bewerkt:

Mickel Moen

Actieve deelnemer
30 apr 2021
261
217
Súdwest-Fryslân
Wim top. Dat wist ik dus niet. Op de enig Duitse site over de Bosch combi,staat dat deze zaagjes niet meer in productie zouden zijn. Ik kan er verder ook niks over vinden, maar wel dus.
(y)
Toch goed, dat ik hier de vraag gesteld heb, anders was ik in die veronderstelling gebleven.
 
Laatst bewerkt:

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.901
2.703
Gaanderen
Ik verwacht zelfs dat er nog maar twee type zijn een voor snedige bochten en een voor recht zagen.
Ik kan me best voorstellen dat ze eruit gaan. Wij hadden in 2009 nog deze twee in het leveringsprogramma maar dat was meer voor de service. Die werden niet veel meer verkocht. Wij verkochten ze van KWB maar daar kon ik ze niet zo snel vinden. Ik denk dat de meeste zaagjes bij bosch vandaan komen. Ik ben in de fabriek in Zwitserland geweest en zag bijna alle bekende merken daar van de band rollen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.