Gezocht: beuken latjes

dvh

Actieve deelnemer
29 aug 2019
67
19
Brugge
Dag iedereen,

voor de afboording van een speelbak voor de kleuterklas, ben ik op zoek naar een paar latjes geschaafd beuken van +/- 22 x 35mm (steekt niet op een paar milimeter dikker of breder) (2x 145cm en 2x 90 cm). Maar dat is blijkbaar een moeilijke opgave om zoiets in de omgeving van Brugge te vinden - zonder de hoofdprijs te betalen. Sommige houthandels willen met plezier een schaaldeel verwerken, maar dat wordt een dure zaak. Iemand enige suggestie of ergens wat overschot liggen?

bert1991

Actieve deelnemer
13 okt 2009
372
7
West Vlaanderen
Dag iedereen,

voor de afboording van een speelbak voor de kleuterklas, ben ik op zoek naar een paar latjes geschaafd beuken van +/- 22 x 35mm (steekt niet op een paar milimeter dikker of breder) (2x 145cm en 2x 90 cm). Maar dat is blijkbaar een moeilijke opgave om zoiets in de omgeving van Brugge te vinden - zonder de hoofdprijs te betalen. Sommige houthandels willen met plezier een schaaldeel verwerken, maar dat wordt een dure zaak. Iemand enige suggestie of ergens wat overschot liggen?
Ikzelf ben omgeving Tielt, als je de oversteek ziet zitten wil ik ze gerust schaven voor je

klusrob

Post veel
27 jun 2011
1.873
1.065
Omgeving Eindhoven
Als niemand hier iets geschikts heeft liggen, vraag het eens bij MasaveHout hier op het forum. Die verstuurt hout geheel op maat, ook naar België volgens mij.

jorisvh

Post veel
heb zelf niks van beuken liggen.

ik denk dat je bij Vercruysse in Gullegem bekantrecht beuken vindt.

of loop een trappenmaker in je buurt binnen. die hebben quasi zeker beuken liggen en de afmetingen die jij zoekt zijn voor hen overschot.

dvh

Actieve deelnemer
29 aug 2019
67
19
Brugge
Dank aan allen voor de hulp! Ik denk dat ik er met Bert wel uit raak :) Hoogstwaarschijnlijk volgen er nog wel verzoekjes vanuit de kleuterklas...

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.