Zoals genoemd op kasten gemonteerd als greeplijst voor bovenste lade van de Boffi-keuken en tevens drager van het composiet werkblad.Hoe zit of zat die lijst gemonteerd?
zo kan je het inderdaad omdraaien. En dan is de verlengde platte strook de greeplijst.Ik vermoed dat het hier niet om een greeplijst gaat die op een ladefront geplaatst dient te worden, maar om een profiel dat onder een aanrechtblad geplaatst wordt om het blad goed te ondersteunen. Klopt dat?
Ja dat moet wel inderdaad. Gebeurt vaker bij strakke keukens. "greeploos" doordat er ruimte achter het front is om 'm open te trekken. Referentie Kvik Tinta keuken die ik meermaals geplaatst heb:Ik vermoed dat het hier niet om een greeplijst gaat die op een ladefront geplaatst dient te worden, maar om een profiel dat onder een aanrechtblad geplaatst wordt om het blad goed te ondersteunen. Klopt dat?
En weet je waar ik dat kvik-profiel kan kopen? Hafele en greeplijst.nl hebben het niet.Ja dat moet wel inderdaad. Gebeurt vaker bij strakke keukens. "greeploos" doordat er ruimte achter het front is om 'm open te trekken. Referentie Kvik Tinta keuken die ik meermaals geplaatst heb:
Kvik is een deense keukenproducent met vele filialen in NL. Ze hebben een IKEA-achtige open prijslijst & onderdelen-lijsten, kortom je kan direct bij hen terecht.En weet je waar ik dat kvik-profiel kan kopen? Hafele en greeplijst.nl hebben het niet.
HAha dat zijn idd grijpleesten zoals ik ze herken. Maar de topicstarten zoekt volgens mij iets anders.
Klopt, en ik had van greeplijst.nl al vernomen dat ze het niet hebben. Ik ga informeren bij Kvik.HAha dat zijn idd grijpleesten zoals ik ze herken. Maar de topicstarten zoekt volgens mij iets anders.