Wat voor batterijen wil je opladen? Dat bepaald wat voor vervangings lader je nodig hebt. Je moet vermoedelijk wel het snoer van je huidige lader over zetten. De prijs van 3M voor zo'n ding is compleet idioot. Daar kan je een li ion schroefmachine met accu en lader voor kopen.
Wat voor stekker zit er aan?
De draadjes lagen blood.Het tape zit erom om ze uit elkaar te houden.Wat is het probleem met je lader? Ik zie een klont rood plakband zitten. Zit daar het probleem?
Ja, maar het is afgebroken bij de ingegoten ingang van de oplader. ik heb dit opengesneden en de draadjes in elkaar gedraaid en tape er over. Het werkt maar is niet ideaal. De stekker voor in de accu kan ik overzetten naar een andere oplader. De prijs van zo'n oplader is inderdaad belachelijk.Je moet dus alleen het draadje inkorten en dan werkt het weer?
Dat wordt hem, hartelijk bedankt allemaal. Ik neem als leek aan dat 600 mA kan tov 500 mA?Ik denk dat je met zoiets er al bent: UNIVERSELE AC / DC Adapter - Universele AC/DC Adapter, Voedingsstekkers: 6 stuks, Let op de polariteit bij aansluiten van de plug, Ingangsspanning: 100-240 Volt AC, 50/60 Hz, Uitgangsspanning: 3 / 4.5 / 5 / 6 / 7.5 / 9 / 12 Volt DC Uitgaande stroom: 600mA/Max bij 12 Volt.
Nee dat lukt niet meer.Afhankelijk van hoeveel draad er nog uit de adapter steekt. Kan je de draadjes niet solderen en dan een stukje krimpkous er over? En verstevigen met een krimpkous over de ganse draad.