Gezandstraalde Rhodesian pijp

massis

Actieve deelnemer
4 mei 2012
657
49
Bilzen, BE
Ook in huize Massis is het een hectisch begin van 2021, met - gelukkig - een resem bestellingen voor mooie pijpen die binnengelopen zijn.

De eerste daarvan is ondertussen klaar, een kleine gezandstraalde rhodesian, gebaseerd op een pijp die ik in 2018 maakte.
Naar goede gewoonte ook deze keer weer een "making of" video voor mijn YT kanaal :)

Met enige dank aan de leden van dit forum heb ik overigens ook ondertussen de 1000 abbonnees mogen bereiken!





1.jpg


6.jpg


5.jpg


8.jpg
 

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.734
397
De opvallende kleuren die soms gebruikt worden (kwestie van smaak natuurlijk) waren niet zo mijn ding, maar deze vind ik persoonlijk echt knap!
 

massis

Actieve deelnemer
4 mei 2012
657
49
Bilzen, BE
De opvallende kleuren die soms gebruikt worden (kwestie van smaak natuurlijk) waren niet zo mijn ding, maar deze vind ik persoonlijk echt knap!
Da's inderdaad een gevalletje smaak. Veel pijpen vind ik er er kitsch uitzien, maar andere felle kleuren vind ik dan weer helemaal geweldig. Het felgroene "manduela" eboniet dat ik gebruikte bij enkele van mijn vorige pijpen vind ik bijvoorbeeld prachtig :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.