Gewijzigd aanbod: Sorby ProEdge systeem te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.

wijk0983

Post veel
22 sep 2013
2.317
462
Etten-Leur
Ik bied mijn goedwerkende ProEdge slijp set te koop aan omdat ik het sinds een jaar niet meer gebruik (overgestapt op RobertKoch plus CBN wiel) in twee delen.

De set bestaat allereerst uit het basis systeem inclusief 3 slijpbanden plus drie accessoires (PESKEW, PESQ en PEFPBOSS) en extra 10 slijpbanden van grof naar zeer fijn waaronder enkele Trizact. Verder inclusief een handig opberg-bord voor de banden. NB Voor (houtdraai)gutsen met vingernagelprofiel kun je van Tormek of Sorby het hulpstuk erbij los aanschaffen, dit zit er niet bij.

Daarnaast zijn er in de set nog enkele accessoires begrepen: PESPC, PESQW, PROSET en PELGJ.

De aanschafwaarde is momeneel plm 720 euro afhankelijk waar je het koopt (Be, Nl, Dld) en ik zou graag 325 euro voor de hele set willen ontvangen.

Het systeem is werkend met uitleg te zien in Etten-Leur en ik kan het meenemen naar OpenDagHout komende zondag. Opsturen kan ook maar de kosten daarvan zijn niet voorzien in de prijsopgaaf.

Daarnaast bied ik de Sorby ProEdge messenslijpset te koop aan; nieuwwaarde 185 euro en vraagprijs 85 euro (PEKJIGL plus PEKHS, inclusief meshouder van 100 en 50 mm).

IMG_6619.jpgIMG_6623.jpgIMG_6628.jpgIMG_6625.jpg

Ik voeg een lijstje toe (met nieuwprijs ex Willyvanhoutte) en de foto's.

Bijlagen

• set 1.pdf
    24,9 KB · Weergaven: 17
Laatst bewerkt:

wijk0983

Post veel
22 sep 2013
2.317
462
Etten-Leur
Het vingernagel hulpstuk voor gutsen wilde niet op de foto?
Dat zit niet bij deze aanbieding. De nieuwprijs is gebaseerd op ProEdge de luxe met aftrek van de aanschaf van een los vingernagel hulpstuk. Je komt dan bij de prijs van ProEdge basic uit (in UK: De Luxe is 415 pond, PEPFARM is 82 pond, Basic is 333 pond).

dragonhaertt

Actieve deelnemer
11 jun 2020
245
130
Ik denk (persoonlijk) dat het aanbod best prima is. Als ik de ruimte had gehad zou ik het ook overwegen aan te schaffen :p
Je kan altijd aangeven dat de prijs te bespreken is als je denkt dat dat de limiterende factor is.

• Leuk
Waarderingen: Willem11 en wijk0983

Efvee

Post veel
9 jun 2021
807
323
RegioRotterdam
Ik heb al zo'n apparaat, inderdaad gekozen omdat het zo compact is en ik weinig ruimte heb. Voor grof slijpen en voor fijn slijpen, alles past in een kleine koffer en het staat zo op- of onder de werkbank. Het bevalt mij prima.

• Leuk
Waarderingen: wijk0983

Jan.

Actieve deelnemer
8 nov 2021
281
83
Oldenzaal
Mooi systeem maar ik heb al een Tormek staan.
Ik zoek nog wel een schuurband machine. Zoiets als onderstaand.

Ik gebruik nu mijn Makita 9404 op zijn kant in een klem mal. 😅

bernardo-schuurband-machine-verstelbaar-90-tot-180_6736_2.jpg

• Leuk
Waarderingen: wijk0983

Willem11

Actieve deelnemer
17 nov 2015
142
22
Ik denk (persoonlijk) dat het aanbod best prima is. Als ik de ruimte had gehad zou ik het ook overwegen aan te schaffen :p
Je kan altijd aangeven dat de prijs te bespreken is als je denkt dat dat de limiterende factor is.
Eens.
Persoonlijk vind ik dit een vrij scherp aanbod. Als ik er niet al een had zou ik deze direct willen hebben. Ik ben erg tevreden met deze machine. Er zitten bij dit aanbod ook veel extra's. Mocht je interesse hebben, overweeg een bod te doen en geniet nog heel lang van dit apparaat.

wijk0983

Post veel
22 sep 2013
2.317
462
Etten-Leur
Eens.
Persoonlijk vind ik dit een vrij scherp aanbod. Als ik er niet al een had zou ik deze direct willen hebben. Ik ben erg tevreden met deze machine. Er zitten bij dit aanbod ook veel extra's. Mocht je interesse hebben, overweeg een bod te doen en geniet nog heel lang van dit apparaat.
Tja, wat kan ik daaraan toevoegen😉. De long grind vingernagel is bedoeld voor houtdraaigereedschap en produceert een langere vouw dan de normal grind, en je neemt er sneller hout mee af. Het korte tafeltje is handig voor het slijpen van kleine voorwerpen, korte beitels e.d.

wijk0983

Post veel
22 sep 2013
2.317
462
Etten-Leur
Mag op slot. Beide delen van het aanbpd zijn verkocht en worden op ODH overgdragen. Mag op slot.

Hartelijk dank voor alle constructieve commentaar.

• Leuk
Waarderingen: rmenkveld
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.