Ik wil mijn werkbank aanpassen en wil als bovenzijde een HDF plaat met gatenpatroon. Dit vooral om makkelijker dingen vast te zetten in het midden van het blad en ook om benchdogs te kunnen gebruiken. 
Omdat ik deze tafel waarschijnlijk niet zal gebruiken met invalzaag zou het minder erg zijn als het patroon niet 100% haaks is, maar desondanks lijkt het mij het meest handig om het patroon met een mal te maken.
Is er iemand die er 1 heeft welke ik mag lenen of overnemen?
Ik weet dat @Superkees er in het verleden een aantal had gemaakt?
Op Marktplaats worden er verschillende aangeboden voor een schappelijke prijs, maar ik heb alleen een Metabo bovenfrees welke slechts een kopieerring van 24mm heeft en je hebt 30mm nodig voor het gebruik van de mallen die aangeboden worden....
								Omdat ik deze tafel waarschijnlijk niet zal gebruiken met invalzaag zou het minder erg zijn als het patroon niet 100% haaks is, maar desondanks lijkt het mij het meest handig om het patroon met een mal te maken.
Is er iemand die er 1 heeft welke ik mag lenen of overnemen?
Ik weet dat @Superkees er in het verleden een aantal had gemaakt?
Op Marktplaats worden er verschillende aangeboden voor een schappelijke prijs, maar ik heb alleen een Metabo bovenfrees welke slechts een kopieerring van 24mm heeft en je hebt 30mm nodig voor het gebruik van de mallen die aangeboden worden....