Gevraagd: lintzaag te leen/hulp voor klein klusje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Incactus

Actieve deelnemer
9 okt 2018
63
26
Ik heb een plankje van beukenhout 23x30x5cm dat ik graag doormidden gezaagd wil hebben. Het gaat er dan om dat er 2 plankjes overblijven van 2,5 cm dik.

Wie in de omgeving van IJsselstein of Lopik kan me daarbij helpen, voor bijv. een fles (speciaal)bier of wijn?

Omdat ik zelf geen lintzaag heb zoek ik iemand die dit voor me wilt doen of waarvan ik de lintzaag een paar minuten kan gebruiken (op jouw locatie en onder jouw toezicht natuurlijk).
 

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.095
1.934
Klein-Brabant, Vlaanderen
Ik heb een plankje van beukenhout 23x30x5cm dat ik graag doormidden gezaagd wil hebben
ik hoop voor jou dat je een bereidwillige collega vind
het is altijd aangenaam om een gelijkgestemde te vinden
lukt dat niet direct . . . de maten lijken me niet onoverkomelijk om wat hout te verspillen
maw 2 plankjes van die maat nemen & ze tot 2,5 cm vandikten ?
 

klauterkamer

Actieve deelnemer
21 dec 2014
213
15
culemborg
Ik ben donderdag weer in de werkplaats (culemborg). We hebben een lintzaag en daar wil ik je wel mee helpen. Stuur me anders maar een pb . Groeten, dirkjan
 
  • Leuk
Waarderingen: MaartenS

Incactus

Actieve deelnemer
9 okt 2018
63
26
Dirkjan heeft me vandaag geholpen in de ruime werkplaats, leuk om dit te zien. Bedankt nogmaals!
Mag dus een slotje op
 
  • Leuk
Waarderingen: MaartenS
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.