[Gereserveerd] Midi II draaibank met veel accessoires

Status
Niet open voor verdere reacties.

Broertie

Actieve deelnemer
20 nov 2016
55
3
Holten
Goedendag,

Wegens beëindiging van de hobby bied ik een MIDI II draaibank aan met accessoires en alles wat je nodig hebt voor het pennen draaien. Ideaal voor beginnende houtdraaier omdat alles wat je nodig hebt voor het draaien van pennen erbij zit. De Midi II draaibank is nagenoeg nieuw en de Carp Chuckset die erbij zit is ook niet van nieuw te onderscheiden. Ik heb ze gekocht bij de houtdraaierij van Ronald Kanne, je kunt op de site zien wat de prijs daarvan is.

De slijpmachine en de beitels zijn van HBM, ze hebben voor mij altijd hun werk goed gedaan. Verder zit er nog een extra chuck bij zoals ook alle accessoires/gereedschappen die normaal bij een draaibank horen zoals opspanplaat, tegencenters ed.

Qua pendraaien zit er uiteraard een penmandrel bij met meedraaiend tegencenter, bushings, boren en cutters,17 penkits (ook de duurdere sets), 1 ringset, 2 sleutelhangers, 9 hangers en uiteraard diverse penblanks, zowel acryl als diverse houtsoorten, zie de foto's.

Alles wordt in 1 koop verkocht en de prijs van €1000,= is vast. Alleen de draaibank en Carp chuckset gaan al zéér ruim over dat bedrag heen. Goederen worden niet verzonden, maar zijn alleen af te halen in Holten in het schone Twente. Mocht je verder nog vragen hebben, kun je me rustig contacten. Voor de rest laat ik de foto's spreken.

Met vriendelijke groet, Renger
 

Bijlagen

  • 1 MIDI II draaibank.jpg
    1 MIDI II draaibank.jpg
    159,9 KB · Weergaven: 86
  • 2 typeplaatje draaibank.jpg
    2 typeplaatje draaibank.jpg
    169,2 KB · Weergaven: 87
  • 3 Slijpmachine.jpg
    3 Slijpmachine.jpg
    133,6 KB · Weergaven: 79
  • 4 typeplaatje slijmachine.jpg
    4 typeplaatje slijmachine.jpg
    123,3 KB · Weergaven: 80
  • 5 Carp Chuckset.jpg
    5 Carp Chuckset.jpg
    163 KB · Weergaven: 78
  • 6 accessoires draaibank.jpg
    6 accessoires draaibank.jpg
    155,9 KB · Weergaven: 78
  • 7 beitelset.jpg
    7 beitelset.jpg
    154,4 KB · Weergaven: 80
  • 8 bushings en diverse kits.jpg
    8 bushings en diverse kits.jpg
    154,7 KB · Weergaven: 83
  • 9 boren en cutters.jpg
    9 boren en cutters.jpg
    128 KB · Weergaven: 85
  • 13 kits en blanks.jpg
    13 kits en blanks.jpg
    114,6 KB · Weergaven: 91
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.