gereedschapskist voor op verplaatsing

jantje1987

Actieve deelnemer
31 jul 2011
167
7
Goeie dag iedereen,

Voor men nieuwe job als technieker en manusje van alles ben ik opzoek naar een leuke ontwerp voor een gereedschapskoffer.
De koffer moet mobiel zijn en mag toch een rustieke look hebben.

Wat gebruiken jullie als koffer?
foto's zijn welkom.

Groetjes
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
9.005
3.001
In de praktijk bleken 20 liter bouwemmers het handigst. En metalen assortimentsdozen voor bevestigingsmaterialen.
 

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.180
279
Goeree-Overflakkee
Bedenk je eerst wat je allemaal mee wilt nemen, en wat voor vorm handig is. Probeer dan gewoon wat uit. Mijn "kist" is open waardoor alles voor het grijpen ligt. Blijkt in de praktijk ideaal voor mij.


5.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: elzenmaa

Trip

Actieve deelnemer
2 sep 2020
295
159
Leiden
Die vaste plek oplossingen lijken me voor een manusje van alles dan weer niet zo handig. Ik ben op het moment wat hokjes aan het bouwen in een loods (eerst een zooi slopen en zoveel mogelijk hergebruiken. Manusje van alles want ik moet toiletten verzetten, waterleiding leggen, elektra aanleggen en de hokjes zelf bouwen). Ik heb nu alles wat geen koffer heeft in een krat gegooid. Werkt uiteindelijk best aardig als je vaak in en uit moet pakken (er werken nu ook wat anderen, en ik ben gehecht aan mijn spullen dus ik laat ze niet liggen).
Als je specifiek werk doet zou een aangepaste koffer een goed idee zijn. Maar als je van alles doet dan werkt dit gewoon beter heb ik het idee.
Of zo'n gereedschapstas met wat vakken, dat lijkt me ook goed werken.
 

Bijlagen

  • IMG20240708195435.jpg
    IMG20240708195435.jpg
    151 KB · Weergaven: 29

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.