Gereedschapkist

SunRayes

Oud hout
11 sep 2011
2.837
198
Rotterdam
Het is alweer een tijd geleden dat ik iets gepost heb. Wij hebben het hier thuis erg druk gehad.

Omdat er over twee weken een dakkapel op ons huis getakeld wordt, moet de zolder leeg.
Een heel karwei omdat de ene helft de volledige slaapkamer van mijn dochter is, de andere helft mijn klus zolder en daartussenin de opslag van o.a. de kerstspullen.
Omdat alles weg moet, inclusief de reeds gemaakte wandjes en deuren, zijn wij al maanden bezig met opruimen en verhuizen.
Met name mijn klus zolder was een heel karwei. En ieder dingetje moet door mij persoonlijk beoordeeld worden of het weggegooid mag worden.
Uiteindelijk is er niet veel weg gegooid... :sneaky:

Het gewone gereedschap is in dozen en tassen gegaan. Maar voor mijn schaven, beitels en zagen wilde ik iets anders.
Ik had nog wat oude Ikea planken liggen, die ik hiervoor kon gebruiken.
Het is het volgende geworden:

2021-10-03 17.14.50.jpg

2021-10-03 17.14.57.jpg

2021-10-03 17.15.14.jpg

2021-10-03 17.15.30.jpg

2021-10-03 17.15.35.jpg

De schaven zijn van elkaar gescheiden foor dunne latjes. Net zoals de zagen, die strak tussen de latjes staan.
Na de verbouwing gaat mijn zoon ook op zolder slapen, en ga ik in zijn slaapkamer een nieuw hobby hok maken.

EdP

Post veel
4 jan 2016
1.629
559
Steenbergen, Noord Brabant
Mooie kist (y). Bijna een ‘epic upcycle’;). En het gevulde resultaat is natuurlijk slechts met twee mensen te tillen - wordt dus straks een vaste plek in de nieuwe werkkamer.

• Leuk
Waarderingen: SunRayes

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.364
85
Amsterdam
Top Kissie met staartjes en op wieltjes .
zag ook nog in het bovenste linker bakkie een mooie LN (snik :-( heb ik niet )

• Leuk
Waarderingen: SunRayes

mrRuben

Actieve deelnemer
21 okt 2017
397
88
Belgie
hele knappe kist. maar ik vraag mij altijd af hoe praktisch die zijn. ik zou gegarandeerd elke 5 minuten iets nodig hebben van onderaan/achteraan :D . het ziet er wel impressionant uit en houdt alles veilig

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.