Gerardus stelt zich voor

GerardusR

Actieve deelnemer
28 jan 2021
143
38
39
Terneuzen
Dag iedereen,

Na enkele weken lezen op dit forum vond ik het wel netjes om mij eens voor te stellen. Ik ben Gerardus, maar iedereen zegt gewoon Geert en ik ben 36 jaar oud. Ik woon in Axel, dit ligt helemaal onderaan het land in Zeeuws-Vlaanderen. Vader van twee zoons, nummer twee wordt in april door de ooievaar afgeleverd als deze geen bezorgproblemen heeft 😋 In het dagdagelijkse leven ben ik verpleegkundige in het rusthuis. Dit als vaste nachtdienst, dus dat betekent twee weken in de maand lekker thuis.

Momenteel ben ik al 7 jaar aan het werk in ons huis, een oud gebouw uit 1917. Dit ben ik van beneden tot boven en terug aan het renoveren. Als dit allemaal gedaan is,( ik schat nog een jaartje werk... ) dan heb ik afgesproken met de baas mijn vrouw, dat ik een schuur mag zetten en daar een werkplaats van kan maken. Iets om naar uit te kijken dus.

Voorlopig blijft mijn bijdrage dus wel wat beperkt, maar ik heb wel al de nodige inspiratie opgedaan.

De bedoeling is om in de toekomst houten speelgoed te maken en misschien nog wat andere dingen.

Mijn verzameling gereedschap is uitgebreid en compleet genoeg om niet te moeten onderdoen voor een beetje aannemer. Mag ook wel na 7 jaar verbouwen :rolleyes:
Het bestaat hoofdzakelijk uit Bosch blauw, Makita en wat Metabo. De laatste aanwinst is een invalzaag van Festool de TS55 met liniaal en accessoires. Eigenlijk hoop ik op termijn alles te vervangen door Festool zodat alles lekker op elkaar past en uniform is. De volgende aanwinst op mijn verlanglijstje is de bovenfrees van festool als vervanging van de inmiddels 35 jaar oude black & Decker...

Ondertussen lees ik hier rustig verder en hopelijk tot een topic komen als er iets leuks en interessants te melden is. Denk dat ik wel een klein fotoverslagje kan maken van de kinderkamer als deze klaar is.

Groetjes Geert
 
  • Leuk
Waarderingen: Athanor

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.