Ik moest voor een pakje schroeven even naar Home Depot. En dan moet ik altijd even rondsnuffelen. M'n oog viel op een frezenset van Freud voor rail en stile frames. De as is 1/2" en bedoeld voor de Festool OF1400. De prijs was rond de $100 en dat is ruim 70 Euro. Voor de komende verjaardag wil ik als verrassing een soort medicijnkastje maken voor in de badkamer. Dit wordt hopelijk m'n tweede serieuze meubelstuk.
Ik moet het hout nog kopen. Ik heb m'n oog laten vallen op populier (poplar) 1x6 ofwel 19 mm dik en 140 breed. En dit setje wil ik gebruiken voor het deurtje, een paneeldeurtje dus. Als ik aan de keuken ga beginnen worden de deurtjes ook volgens dit systeem gemaakt.
Zodra ik de frezen in gebruik heb genomen zal ik er m'n ervaringen hier plaatsen.
Attached files

Ik moet het hout nog kopen. Ik heb m'n oog laten vallen op populier (poplar) 1x6 ofwel 19 mm dik en 140 breed. En dit setje wil ik gebruiken voor het deurtje, een paneeldeurtje dus. Als ik aan de keuken ga beginnen worden de deurtjes ook volgens dit systeem gemaakt.
Zodra ik de frezen in gebruik heb genomen zal ik er m'n ervaringen hier plaatsen.
Attached files