Foto's in oudere post's weer zichtbaar

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Beste forummers, één van de klusje die nog openstond is het weer opnieuw importeren en indexeren van foto's uit oudere post's.

Na wat voorwerk dit weekend is dat vandaag gelukt en volgens mij zijn alle foto's van de oudere berichten weer zichtbaar.

Deze zitten niet in de standaard database maar hangen er als een los pakket bij, het zijn er 8913 stuks.... Het stamt nog uit de tijd van het begin van het forum, we gebruikten toen nog andere forumsoftware.

veel plezier op het forum,

jaap
 

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.773
924
Leeuwarden
Mooie actie Jaap! Zou dat ook kunnen betekenen dat de berichten van mijn vorige account, nu als ”Guest” nog aanwezig, ook met mijn huidige actieve account kunnen worden samengevoegd?

Fons
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Mooie actie Jaap! Zou dat ook kunnen betekenen dat de berichten van mijn vorige account, nu als ”Guest” nog aanwezig, ook met mijn huidige actieve account kunnen worden samengevoegd?

Fons
Hallo Fons, ook daar heb ik gisteravond nog naar gekeken en per ongeluk je forumnaam veranderd en gauw teruggezet.:whistle:. Misschien kun je dat in je historie zien.

Voor de overige lezers, jaren geleden heb ik een keer wat doms gedaan, de server gereset of zo, met als gevolg dat Fons zijn account opgegaan is in de eeuwige houtopslag. Fons zijn oudere posts zijn zichtbaar onder de naam "guest" met als toevoeging Athanor, heel bijzonder. Ik durf het niet aan Fons, om op ons lopende forum in de database te gaan zitten frunniken. Heb gister nog uitgebreid gekeken of het via het admin panel kan, maar kan dan niet je oude posts selecteren. Er draait een schaduwforum met redelijk recente database, moet het echt eerst daar voor elkaar zien te krijgen. Ook dat komt echt een keer voor elkaar, heb nog even geduld.

jaap
 

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.773
924
Leeuwarden
Oké Jaap, ik snap dat het lastig is, fijn dat je er naar gekeken hebt. Ik dacht nu nog maar eens vragen en het blijkt ook bij jou onder de aandacht te zijn. Ik kan er verder goed mee leven hoor, mijn oude berichten zijn er nog altijd en via Google kan ik meestal wel weer wat terugvinden als ik dat nog eens wil gebruiken om aan vragen op het forum tegemoet te komen. Regelmatig zie ik dan weer wat een enorme hoeveelheid inzichten hier te vinden zijn! Kunnen we allen zeer tevreden over zijn(y)

Fons
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.