Forum post niet geplaatst

Piet13

Nieuw lid
16 aug 2024
10
13
Bergen op Zoom
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op het forum en heb deze morgen een post geplaatst met een vraag over een werkbank die ik wil gaan maken, maar deze is nu niet meer vindbaar. Misschien heb ik iets verkeerd gedaan? Ik heb de post geplaatst bij "Handgereedschap". Er stond toen wel bij dat de post nog goedgekeurd moest worden. Dat is dus niet gebeurd denk ik? Maar ik weet niet waarom? Misschien heb ik het op de verkeerde plek gepost? Er stond ook een link in met een verwijzing naar de betreffende werkbank, misschien dat dat niet mag?
Hopelijk kan iemand mij vertellen waarom de post niet geplaatst is. Bij voorbaat dank!
Groeten, Piet
 

Rdl

Post veel
7 okt 2021
1.072
438
hilversum
Moet op goedkeuring wachten😅
Sporadisch moeten er posten goedgekeurd worden door een Mod.
Niks persoonlijk gebeurd gewoon soms.
 

Piet13

Nieuw lid
16 aug 2024
10
13
Bergen op Zoom
Bedankt voor de snelle reactie. Ik snap dat er weleens posts gecontroleerd moeten worden. Maar inmiddels is heel de post weg. Eerst kon ik hem zelf wel zien, maar stond erbij dat hij nog niet geplaatst was. Alleen nu kan ik hem ook zelf niet meer terugvinden. Het lijkt dus of hij echt weg is, of moet ik toch nog even geduld hebben?
 

klusrob

Post veel
27 jun 2011
1.828
1.030
Omgeving Eindhoven
Inderdaad even geduld hebben. Het gebeurt soms dat een eerste bericht van een nieuw lid blijft hangen, de mods moeten het bericht dan handmatig goedkeuren. Maar zeker nu in de vakantieperiode zijn die ook wat minder actief.
Het is niet helemaal duidelijk waarom er ad random berichten niet doorkomen, dat zal wel door het spamfilter komen.

@Athanor of @jaap zou een van jullie naar Piet zijn bericht kunnen kijken?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.