Formaatzaag te koop, Felder K700S

DeHoutwerker

Nieuw lid
27 mei 2015
7
2
Tilburg
Door stopzetting van mijn bedrijf(wegens ziekte) te koop
In zeer goede staat.
De volledige specificaties zijn te vinden op het internet.

in het kort:
- 2017
- 1e eigenaar
- krachtstroom
- voorritser
- x-roll oplegtafel
- Gradenrooster met lengtecompensatie
- Voorzien van de optie voor het gebruik van groef-zaagbladen.
- Er zitten 2 in dikte verstelbare groef-zaagbladensets bij
Prijs € 6.250,- incl. btw (wordt geleverd met factuur)



IMG_3280.jpgIMG_3282.jpgIMG_3288.jpgIMG_3285.jpgIMG_3289.jpgIMG_3291.jpgIMG_3292.jpgIMG_3297.jpg
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: jaap en Petrolhead

Jaspr

Nieuw lid
8 mei 2023
1
0
Utrecht
Ik heb noch de krachtstroom noch het budget hiervoor maar wat een jaloersmakend, prachtig apparaat.
En heel vervelend dat je wegens ziekte moet stoppen. Sterkte man!
 

dragonhaertt

Actieve deelnemer
11 jun 2020
239
126
Mooie machine! Helaas heb ik geen ruimte voor zo'n grote.

Als je ooit de groef-zaagbladensets los wil verkopen heb ik daar wel interesse in.
 

rik

Post veel
8 nov 2010
786
147
Vervelend om te horen van de reden van stopzetten van je bedrijf.

Ik ben al voorzien van een zaagmachine, maar heb wel interesse in de brede set verstelbare frees. Is deze ook los te koop? Ik heb er 250,- voor beschikbaar.

(Op een persoonlijke noot, 3 jaar geleden heb ik ook mijn bedrijf stop moeten zetten ivm met stevige artrose. Ik ben weer volledig hersteld en ben mijn bedrijf weer aan het opbouwen. Ik wens jou hetzelfde vooruitzicht toe.)
 
  • Leuk
Waarderingen: de-hout-amateur

dragonhaertt

Actieve deelnemer
11 jun 2020
239
126
Vervelend om te horen van de reden van stopzetten van je bedrijf.

Ik ben al voorzien van een zaagmachine, maar heb wel interesse in de brede set verstelbare frees. Is deze ook los te koop? Ik heb er 250,- voor beschikbaar.

(Op een persoonlijke noot, 3 jaar geleden heb ik ook mijn bedrijf stop moeten zetten ivm met stevige artrose. Ik ben weer volledig hersteld en ben mijn bedrijf weer aan het opbouwen. Ik wens jou hetzelfde vooruitzicht toe.)
Netjes op je beurt wachten ;)
 

rik

Post veel
8 nov 2010
786
147
Netjes op je beurt wachten ;)
Geen probleem ik had je bericht nog niet gelezen.
Misschien wel een idee om aan te geven wat je er voor over hebt. Dan kan de houtwerker beslissen of hij interesse heeft in losse verkoop of niet. Dat maakt het proces ook wat transparanter.
 

Luccio

Actieve deelnemer
24 feb 2020
225
94
Rijswijk
Geen probleem ik had je bericht nog niet gelezen.
Misschien wel een idee om aan te geven wat je er voor over hebt. Dan kan de houtwerker beslissen of hij interesse heeft in losse verkoop of niet. Dat maakt het proces ook wat transparanter.
wellicht ongevraagde mening, maar je zet dragonhaertt best wel voor blok zo. Volgens mij is een eventueel biedingsproces iets tussen een verkoper en een koper, waarbij dragonhaertt eerst interesse liet blijken.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.