finewoodworking.com

GH1

Post veel
8 aug 2017
1.181
214
Breda en omstreken
Ze hebben een paar soorten abonnementen. Kwalitatief een erg fraai blad en met de digitale opties ook buiten de VS goed te doen. Maar bedenk wel dat de maten in inches gaan zijn, geen groot probleem maar wel iets om rekening mee te houden.

Ik heb in het verleden gebruik gemaakt van het aanbod voor een jaarabonnement met toegang tot alle vorige uitgaven…. Heb je een giga hoeveelheid leeswerk.
 

twdi

Actieve deelnemer
15 jul 2019
630
101
Sterksel
Ze hebben een paar soorten abonnementen. Kwalitatief een erg fraai blad en met de digitale opties ook buiten de VS goed te doen. Maar bedenk wel dat de maten in inches gaan zijn, geen groot probleem maar wel iets om rekening mee te houden.

Ik heb in het verleden gebruik gemaakt van het aanbod voor een jaarabonnement met toegang tot alle vorige uitgaven…. Heb je een giga hoeveelheid leeswerk.

Dat heb ik inderdaad ook gezien. Zijn hun digitale tekeningen dan ook gratis te gebruiken?
Bedankt voor je reactie
 

GH1

Post veel
8 aug 2017
1.181
214
Breda en omstreken
Voor alle tekeningen heb je het unlimited abonnement nodig. Maar je kan dat 14 dagen gratis proberen en $20 voor 3 maanden is ook nog te overzien….
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.