FF voorstellen : LukeB2530

LukeB2530

Actieve deelnemer
15 jan 2021
105
111
Boechout (Prov. Antwerpen)
Goede morgen iedereen,

Ofschoon ik al enige tijd rondstruin op dit forum, wil ik mijzelf toch even voorstellen.

Ik ben woonachtig in BoecHOUT ;) en heb, na een aantal jaren, mijn hobby van houtbewerking terug opgepakt (ben thans 62 jaar en wil niet in zwart gat vallen eens op pensioen....). Hiertoe heb ik mijn garage (ca 4,2m x 4m) ingericht als 'werkplaats'. Ofschoon klein, heb ik er de volgende machines in staan : tafelzaag , toupie, afkortzaag, vlak- en vandiktebank en verder nog wat klein spul (bovenfrees, decoupeerzaag, accu boor/schroefmachientjes, schuurmachientjes...). Afzuiging is besteld en zal binnenkort geleverd worden.

Een andere hobby van mij is koken (doch moeder de vrouw wordt zenuwachtig als ze mij in de keuken bezig ziet :unsure:). En, in mijn garage ben IK de baas:) (voorlopig dan toch).

Ik zal proberen in de toekomt wat projectjes op dit forum te plaatsen (vnl tuinmeubelen, en kleine meubels)

Groetjes,

Luc
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.