Fetivi stelt zich voor

Fetivi

Nieuw lid
24 jan 2021
22
11
Graag wil ik me, als nieuw lid, even voorstellen hier. Mijn naam is Maurice, maar die naam was al bezet op het forum. Daarom heb ik gekozen voor de naam Fetivi, dat is de naam die ik in Kroatië gebruik en wordt gebruikt om iemand aan te duiden die geboren en getogen is in Split. Mijn vrouw komt uit Kroatië, dus dat is mijn tweede thuisland. Ik ben bezig om een Volkswagenbusje om te bouwen tot camper en wil nu zelf ook de meubeltjes gaan maken. Ik heb geen ervaring met houtbewerking, maar ben verder wel redelijk handig. Ik zoek altijd zoveel mogelijk informatie op op internet en ga dan zelf experimenteren en al doende leren. Ik ben een half jaar geleden lid geworden van een Hobbyclub hier in de buurt en daar hebben ze veel kennis en alle mogelijke apparatuur beschikbaar. Helaas is de club door Corona nu al maanden dicht en kan ik dus niet verder met mijn houtbewerkingsleerproces. We willen graag in april-mei van dit jaar weer naar Kroatië en voor die tijd wil ik nog wat kastjes maken voor de camper. Ik overweeg nu om zelf een tafelzaag te kopen. Hout heb ik al gekocht. En tekeningen wil ik in Skitch gaan maken. Het is fijn om op dit forum veel expertise te kunnen vinden.

vriendelijke groeten van Maurice
 

DitchDeurne

Actieve deelnemer
15 okt 2015
395
114
Zuidoost Brabant
Welkom Maurice! Je kunt in je profiel (rechtsboven op je gebruikersnaam klikken) ook je regio of woonplaats aangeven, dat kan nog ooit handig zijn als je hulp zoekt of iets vraagt...
 

arjaano

Actieve deelnemer
27 jan 2017
314
78
Rotterdam
Welkom Maurice. Kennis genoeg hier en veel helpende handen. Ook is op dit forum veel informatie om je op weg te helpen bij de aanschaf van die zaagtafel ;).
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.