Ik heb de afgelopen jaren heel wat professionele degelijke toestellen in huis gehaald waar ik uiteindelijk veel te weinig mee heb gedaan.
Wij verhuizen binnen enkele maanden naar een nieuwe woning en ik ga ze niet mee verhuizen om er plaats te maken voor mijn oldtimers, de nieuwste hobby ;-)
Alle toestellen zijn in zeer goede staat, enkel de freestafel heeft wat gebruikssporen omdat ik ze destijds zelf van iemand heb overgenomen.
Op 2dehands.be kan je al mijn zoekertjes vinden. Kijk gerust eens rond.
Als iemand alles in één keer wenst over te kopen en op te halen ben ik bereid om een correct totaalbod te aanvaarden. Sla je slag!
Ik woon in regio Leuven, België
Vlak- en vandiktebank Dewalt
② Vlak- en vandiktebank Dewalt D27300 — Schaafmachines — 2dehands
Freestafel CMT Orange Tools + Frees Triton
link.2dehands.be
Festool zaagtafel-set Precisio CS70 EBG
link.2dehands.be
Lintzaag SABRE 350 + transportset + lintzaaghulpstuk BOW
link.2dehands.be
Stofafzuiging Camvas CGV336-4
② Stofafzuiging hout CamVac CGV336-4 — Machines en Bouw | Houtbewerking — 2dehands
Hartelijke groet,
Toon
Wij verhuizen binnen enkele maanden naar een nieuwe woning en ik ga ze niet mee verhuizen om er plaats te maken voor mijn oldtimers, de nieuwste hobby ;-)
Alle toestellen zijn in zeer goede staat, enkel de freestafel heeft wat gebruikssporen omdat ik ze destijds zelf van iemand heb overgenomen.
Op 2dehands.be kan je al mijn zoekertjes vinden. Kijk gerust eens rond.
Als iemand alles in één keer wenst over te kopen en op te halen ben ik bereid om een correct totaalbod te aanvaarden. Sla je slag!
Ik woon in regio Leuven, België
Vlak- en vandiktebank Dewalt
② Vlak- en vandiktebank Dewalt D27300 — Schaafmachines — 2dehands
Freestafel CMT Orange Tools + Frees Triton
② Freestafel CMT + Frees Triton — Gereedschap | Freesmachines — 2dehands
Freestafel CMT Orange Tools + Triton Frees 2400WPrecisiebovenfrees Professionele freestafel, destijds zelf overgenomen, heeft wat gebruikssporen maar

Festool zaagtafel-set Precisio CS70 EBG
② Festool CS 70 EBG Precisio zaagtafel SET — Gereedschap | Zaagmachines — 2dehands
In perfecte staat, nooit intensief gebruikt. Wat kleine projectjes in huis mee gedaan.Verhuist niet meer mee naar onze nieuwe woning. Aan iemand anders

Lintzaag SABRE 350 + transportset + lintzaaghulpstuk BOW
② Lintzaag Record Power SABRE 350 — Gereedschap | Zaagmachines — 2dehands
Lintzaag, 1 keer een balk op gezaagd...nieuwstaat... Inclusief transportset, glijmiddel, duwstok, lintzaaghulpstuk van BOWVerhuist niet mee naar onze

Stofafzuiging Camvas CGV336-4
② Stofafzuiging hout CamVac CGV336-4 — Machines en Bouw | Houtbewerking — 2dehands
Hartelijke groet,
Toon