Festool Opbergartikel?

Bomeo

Nieuw lid
21 nov 2018
9
0
Volgens mij hoort dit bij de verlengingen op een CAPEX verrijdbaar onderstel van FESTOOL.

Groet

Carel

ccrider

Actieve deelnemer
24 jan 2011
209
25
Beusichem (Betuwe)
Ze horen inderdaad bij de verlengingen van de Kapex. Die holle uitsparingl kun je dan weer, als beide delen er in gepuzzeld zitten, op de onderste rail van de UG-KS zetten om het in één vloeiende beweging naar de auto te rijden!
Veel puzzelplezier.

Ik heb ze ook ergens onder in een kast liggen en gebruik ze dus nooit.....

Groet,
CC

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.253
309
Goeree-Overflakkee
Ik heb het nog eens geprobeerd en het past dus echt niet. Het lijkt alsof één van de twee houders in spiegelbeeld is.

De ene past er aardig in (maar niet echt goed):
1.jpg

En de ander past gewoon echt niet.
2.jpg

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.253
309
Goeree-Overflakkee
Schermafbeelding 2020-05-26 om 14.25.53.png
Op dat plaatje hebben ze er waarschijnlijk maar één van de twee ingedaan.

De enige manier hoe ik ze er allebei in krijg is door de platte kanten naar elkaar toe te doen. Maar dan steken de poten aan de buitenkant uit en die zitten ook los. Dus er moet nog een extra spanbandje omheen om dat bij elkaar te houden. Wat slecht bedacht zeg :cautious:

1741689234264.png
1741689255063.png
1741689284763.png
1741689307594.png

Die holle uitsparingl kun je dan weer, als beide delen er in gepuzzeld zitten, op de onderste rail van de UG-KS zetten om het in één vloeiende beweging naar de auto te rijden!
De uitsparing past op de buizen, maar er is niet echt plek naast de (ingeklapte) machine. Ook hier snap ik dus weinig van.

1741689487658.png
1741689507059.png

Laatst bewerkt:

boudewijn_de_bouwer

Actieve deelnemer
3 jun 2021
411
154
Zuid Holland
Ik ben echt fan van festool en snap prima zonder handleiding hoe de meeste dingen werken. Dit, en de bevestiging van de beveiliging op de accuslijper zijn twee dingen die ik niet snap.

Als ik de aanslagen gebruikt heb en opberg zit ik altijd te klooien met het weer in die beschermkappen krijgen.

ccrider

Actieve deelnemer
24 jan 2011
209
25
Beusichem (Betuwe)
Als ik het filmpje zo bekijk zitten ze bij Bijtel dan precies verkeerd om. Wat het openklappen van de poten verklaart. En de uitsparing gaat op de voorkant van de beugel, niet op de zijkant. Maar dan moet je wel de aanlagen precies goed hebben... en de goeie kant boven en onder... Tegen de tijd dat ik dat allemaal voor elkaar heb heb ik die twee dingen allang in de auto liggen😏

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.253
309
Goeree-Overflakkee
De twee schoenen omgedraaid werkt het gewoon! :LOL:

Ik heb de twee vleugels maar zelden erop zitten, omdat m'n werkplaats te klein is voor een vaste opstelling. Dus ik ga de schoenen daadwerkelijk gebruiken, omdat het dan compacter is op te slaan.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.