Festool OF 1400 EBQ+ met frezenset op Amazon voor € 363,-

woodandkilos

Actieve deelnemer
27 mei 2020
81
17
Beste allen,

Zelf ben ik nieuw op het forum als 'lid' maar olg ik wel veel van de posts. Uiteindelijk heb ik besloten om een Festool 1400 OF EBQ+ aan te schaffen en na wat te hebben vergeleken, kwam ik deze advertentie tegen op Amazon.nl. Nu weet ik dat in de US de Festool modellen wat goedkoper zijn, maar dit lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Het is ook een marktplaats aanbieder. Desondanks, mits er een aankoop bescherming is via Amazon of betalen met Paypal, dit eventueel toch te doen.

Dit is de LINK naar de advertentie.

Iemand anders ervaring met dit soort aanbiedingen op Amazon.nl?

Groeten, Gino
 

Superkees

Post veel
17 aug 2017
2.062
407
Op Amazon.de was al een hoop valse profielen en oplichting. Op Amazon.nl blijkbaar dus ook.
 

vandikte

Post veel
3 jul 2013
1.761
459
Almere
Het kost Amazon ook best veel geld als het misgaat, zal wel veel moeite kosten om verkopers vooraf effectief te screenen, en die prijzen zorgen voor veel internet-traffic naar de site.
 

handig18

Oud hout
17 feb 2013
2.917
846
Oss
Ik had hem ook al gemeld bij Amazon...
Hoe kun je deze melden?
Ik had ook al zitten kijken waar en hoe ik dit zou kunnen melden, maar niets gevonden.

Ik was even naar de site van de aanbieder gegaan en daar stonden aanbiedingen van ca de helft tot zelfs 1/3 Van de normale winkelprijs! Je weet echter, als het te mooi is om waar te zijn............;)
 

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.440
536
Er is een rubriek voor elektrisch gereedschap waar deze Festo, gereedschap met een snoer en een stekker, zich veel beter thuis voelt. In deze rubriek " handgereedschap" , tussen het echte handgereedschap, is ie wat verloren.
 
  • Leuk
Waarderingen: jpandriesse

woodandkilos

Actieve deelnemer
27 mei 2020
81
17
Er is een rubriek voor elektrisch gereedschap waar deze Festo, gereedschap met een snoer en een stekker, zich veel beter thuis voelt. In deze rubriek " handgereedschap" , tussen het echte handgereedschap, is ie wat verloren.

Ik zie het ja, excuses...
 

woodandkilos

Actieve deelnemer
27 mei 2020
81
17
Inmiddels binnen. Freesset komt dinsdag, helaas kan ik er nog niet mee experimenteren dit weekend. Wel heel mooi ook die Festool all-inclusive service, met diefstal verzekering. Blij mee!

WhatsApp Image 2020-05-29 at 14.43.20.jpeg
 
  • Leuk
Waarderingen: Hiertebreeddaartelang

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.