Festool Domino 500 set

Status
Niet open voor verdere reacties.

Huib

Actieve deelnemer
11 nov 2012
707
9
Gouda
Het was de bedoeling om na mijn pensioen hobbymatig hout te bewerken. Veel kwaliteit gereedschap aan geschaft maar het is anders gelopen.

Om het enigszins handelbaar te houden bied ik steeds een paar stukken gereedschap aan.

Festool Domino 500 set. Zo goed als onderbuik en vrij van gebruikspoten.

Bieden vanaf 650 euro.

Het hondje is niet te koop:)
domino.jpg

• Leuk
Waarderingen: starf

Timovangrinsven

Actieve deelnemer
17 mrt 2018
416
16
Het was de bedoeling om na mijn pensioen hobbymatig hout te bewerken. Veel kwaliteit gereedschap aan geschaft maar het is anders gelopen.

Om het enigszins handelbaar te houden bied ik steeds een paar stukken gereedschap aan.

Bieden vanaf 650 euro.

Bekijk bijlage 135014
is deze nog te koop?

HaJé

Nieuw lid
14 jul 2012
24
0
Den Haag

Bieden vanaf 650 euro.

Bekijk bijlage 135014
Bod gdaan via pb

Huib

Actieve deelnemer
11 nov 2012
707
9
Gouda
Beste,

Al mijn gereedschap van 2014 t/m 2016 heb gekocht. Helaas is toen de hobby stilgevallen. Nog wel de hoop dat het tij zou keren en kon/kan moeilijk afstand doen zijn gereedschap. Moet echteer knopen doorhakken.

De domino is in 2014 gekocht en heb toentertijd drie lijsten gemaakt en een 20 tal domino's ermee geplaatst. Daarna is de machine in de systainer gegaan en heeft daar jaren werkloos in doorgebracht.
Als mijn gereedschap is gekocht in deze periode.

Het is de tweede generatie domino frees. De eerste generatie had stalen pinnen (iets met patent) deze heeft kunstof nokjes.

Er zitten 6 frezen bij die in de maten 4,2x5,6,8 en 10mm en verkeren in mint conditie. De meeste ongebruikt.

Heb deze aanvullende info geplaatst omdat er mensen reageren en als ik het eerlijke verhaal terug mail ze niets mer van zich laten horen.

Het gaat me niet om die rottige 650 euros maar wil dat de domino een goede plek krijgt waar nog jarenlang mee gewerkt wordt.

mvg,

Huib

• Leuk
Waarderingen: Richard72
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.