Festool CTL 26

degele

Actieve deelnemer
4 nov 2010
333
24
Heist o/d Berg
Een vraagje :
Wil er iemand van de mede forummers het slangdepot van een Festool CTL 26 omruilen ?
Ik heb een oud model met daarop een Oneida cycloon. Er is ooit een stuk hout opgevallen met als resultaat veel stukken. Een paar keer aan mekaar geplakt maar het wordt wel erg wiebelig. Ik had vorig jaar een nieuw besteld - en ontvangen - maar de cycloon past er niet meer op.
Wil er iemand het deksel vaneen oud model CTL 26 omruilen tegen een spiksplinternieuw ?
Een paar foto's .20250216_112734.jpg

20250216_112713.jpg20250216_112635.jpg20250216_112650 (1).jpg
gr,
Danny

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.748
1.163
Riemst
Een oud model wil je niet hebben. De plastic is van matige kwaliteit en verduurt snel. Die van mij is ook in stukjes uit elkaar gevallen. Een 'nieuwe oude' gaat snel terug beschadigd raken door de slechte kwaliteit van het onderdeel.

degele

Actieve deelnemer
4 nov 2010
333
24
Heist o/d Berg
Ja, de kunststof is inderdaad van bedenkelijk kwaliteit. Ik heb ook nog een CTL 33 die vast ( niet echt vast maar wel het merendeel van de tijd ) aan de afkortzaag staat. Dan zet ik de cycloon daar wel op. Het nieuwe stuk is trouwens ook nogal dun en bros. Het valt ook op als je op marktplaats ofzo naar 2dehands Festool stofzuigers kijkt dat ze allemaal boven beschadigd zijn , of het ganse stuk ontbreekt. Foei , voor zo'n duur materiaal ....
gr,
Danny

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.