Felder België

degele

Actieve deelnemer
4 nov 2010
319
22
Heist o/d Berg
Is DB&S gestopt met importeren en verkopen van Felder - Hammer ? In hun laatste mail met de ' vernieuwde website' is er geen sprake meer van Hammer.
Als je Felder intikt in de zoekmachine krijg je als nieuw adres 'Felder Group België' in Schilde. Geen straatnaam , alleen een telefoonnummer.
Raar.
gr,
Danny
 

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.621
1.051
Riemst
Enkele weken geleden een mail gehad dat Felder België nu onder de Nederlandse invoerder valt.

Schermafbeelding 2024-08-30 191214.png
Eenzelfde bericht op de website.
 
  • Leuk
Waarderingen: Petrolhead

BraveHendrik

Nieuw lid
20 apr 2023
11
2
Tilburg.
Op zich is Felder een goed merk,doe er al 25 jaar zaken mee,dwz,machines afnemen,en werk met veel plezier op hun machine.
Er waren altijd goede ter zaken kundige vertegenwoordigers die wisten waar ze het over hadden en de machines kenden,helaas is dat bij de laatste aanschaf niet meer gebleken door de ondeskundigheid van de vertegenwoordiger die ze toen in dienst hadden. Hopelijk is ie vertrokken,was absoluut geen aanwinst voor het bedrijf.
De Van Schoonhoven groep vertegenwoordigt Felder in NL,al een wat ouder bedrijf dat al langer bestond.Sinds ca 2000 hebben ze Felder in hun pakket,overgenomen van een ander bedrijf wat niet aan de maatstaven van Felder voldeed.
Service is prima bij Van Schoonhoven groep ,echter niet goedkoop.
Ik laat het onderhoud ook niet door hun doen,alleen als er garantie perikelen zijn die ze over het algemeen goed oplossen.
 

degele

Actieve deelnemer
4 nov 2010
319
22
Heist o/d Berg
Ik heb indertijd mijn machines nog aangekocht bij Tema , in Antwerpen . Verkopers die wisten waarover ze spraken en een goede service. En nu in Schilde maar wel een telefoonnummer in Brussel ? ( 02)
gr,
Danny
 

degele

Actieve deelnemer
4 nov 2010
319
22
Heist o/d Berg
Oei, dat wist ik niet. Ik dacht dat de prefixen van vaste toestellen nog zone gebonden waren. Weeral wat bijgeleerd .
gr,
Danny
 

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.621
1.051
Riemst
Er stond een verwijzing naar Google Maps met een puntje in Schilde op de website, maar die vind ik niet meer terug. En ik geloof niet dat het een specifiek adres was, maar gewoon ergens in Schilde neergepoot.
 

BraveHendrik

Nieuw lid
20 apr 2023
11
2
Tilburg.
Vandaag vernomen:
Belgische regio opgedeeld in 3 delen.
Frans sprekend deel naar Frankrijk verwezen.
Duits sprekend deel naar Duitsland verwezen.
Nederlands sprekend deel naar NL verwezen.

Blijkbaar als je het nr in België belt wordt je er zo naar verwezen via een menu.
Persoonlijk is dit niet handig denk ik als je in België woont,er zal wel een reden voor zijn.

;)
 

degele

Actieve deelnemer
4 nov 2010
319
22
Heist o/d Berg
Tof :(
Ik heb 3 Hammer machines, onderdelen en schaafmessen bestellen zal nog wel lukken. Moest ik nu voor de aanschaf van nieuwe machines staan zou ik toch andere merken overwegen , gezien hun service....alhoewel de machines wel goed zijn.
gr,
Danny
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.