Even voorstellen

HoutMan30

Nieuw lid
19 sep 2024
2
6
Wijdewormer
Dag allen,

Ik had in de verkoop sub gereageerd op een set lijmklemmen waarna ik terecht even werd gewezen om mij even voor te stellen. Excuus en bij deze.

Ik ben Tim, 31 jaar en woonachtend in omgeving Purmerend met vrouw en hond.
Na in mijn jongere jaren vooral met mechaniek bezig te zijn (motoren, auto's, etc.) ben ik mij de laatste jaren steeds meer gaan verdiepen in houtbewerking.
Na 2 jaar lang flink verbouwd te hebben, heb ik zo'n anderhalf jaar geleden eindelijk mijn eigen schuur. Het inslaan machines is daarna goed gaan lopen.
Na wat handcirkelzagen, beitels, schaven, heb ik een jaar geleden een Lurem c210b gekocht. Simpel maar oerdegelijk combi machine, die mij al veel plezier heeft gebracht.

Hieronder een kleine greep uit mijn knutsel arsenaal. Het wisselt nu nog tussen 'ruw' bouw en het fijnere meubelwerk.

Toekomst voor mij is om mijn schuur verder op te lappen en mijn machinepark rustig uit te breiden in lijn met mijn eigen skills.

Ik zal hier en daar best te vinden zijn in de verkoophoek ;).

Groeten,

HoutMan30
 

Bijlagen

  • Schoenenlades.jpg
    Schoenenlades.jpg
    96,3 KB · Weergaven: 33
  • Buitentafel.jpg
    Buitentafel.jpg
    152,4 KB · Weergaven: 35
  • Tafel onderstel.jpg
    Tafel onderstel.jpg
    176,8 KB · Weergaven: 34
  • Tafelpoot delen.jpg
    Tafelpoot delen.jpg
    103,4 KB · Weergaven: 31
  • Schapenschuurtje.jpg
    Schapenschuurtje.jpg
    132,2 KB · Weergaven: 32

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.