Even voorstellen!

WimV

Nieuw lid
28 mrt 2023
1
4
Bree
Goeiemorgen iedereen!

Ik dacht, laat ik me meteen eens voorstellen. Ik ben Wim, 31 jaar, en sinds een jaar of 6 doe ik aan houtbewerking en het is ondertussen al behoorlijk uit de hand gelopen :)
Ik maak gitaren en meubels en ambieer om in de toekomst die ook te verkopen!
Ik heb 2 akoestische gitaren gemaakt, een ukulele, een semi-akoestische (ES355) en twee elektrische.
Ook heb ik een eettafel met epoxy gemaakt, een nachtkastje, een salontafel, en momenteel ben ik bezig aan mijn volgende salontafel! Enkele fotootjes hieronder :)

salontafel.jpgtafel.jpggitaar3.jpg

gitaar2.jpg

gitaar1.jpg

Mijn toekomstige projecten zijn:
- Eettafel voor mijn broer
- TV-meubel, ook voor mijn broer
- Ontelbaar veel gitaren
- Ik droom ervan om mijn volledige inboedel zelf te maken, van zodra ik een huis heb

Mijn werkplaats bestaat uit een Robland combinatiemachine, een lintzaag van Elektra Beckum, werkbank en een hoop handgereedschap en gitaar specifiek gereedschap.
Op woensdag volg ik een cursus meubelmaken, dus daar kan ik nog gebruik maken van een grotere werktplaats!

Ik ben benieuwd wat dit forum allemaal te bieden heeft en kijk er naar uit om jullie projecten te zien!
Groeten, Wim
 

JochemK

Actieve deelnemer
15 okt 2016
635
302
Het Groene Hart
Welkom!

Die akoestische gitaar ziet er uit alsof hij zo uit de folder van een gerenommeerd merk komt.
Heel mooi gedaan, daar zou ik nog wel meer over willen lezen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.